Np-Ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kävin tänään ensikäynnillä neuvolassa ja mulle sanottiin että gravidaan tulee aika postissa? Ku mulla oli just se että ollaan ulkomailla about viikolla 12 et haluun sen sitä ennen.. Ootteko te saanu jo ajat vai varannu ite?

Mulle kans sanottiin että postissa tulee kutsu. :) Sais jo tulla :D

Eilen tuli postissa aika np-ultraan heinäkuun alkuun. Viikkoja on silloin 12+3. Nyt on sitten mitä seuraavaksi odottaa (jännittää) Oisin toivonu että ois päässyt jo ennen juhannusta mutta arvasin kyllä että aika taitaa mennä 12 viikolle...

Eilen tuli postissa aika np-ultraan heinäkuun alkuun. Viikkoja on silloin 12+3. Nyt on sitten mitä seuraavaksi odottaa (jännittää) Oisin toivonu että ois päässyt jo ennen juhannusta mutta arvasin kyllä että aika taitaa mennä 12 viikolle...
Parempi niin, saa varmemmin mitattua niskaturvotuksen oikein. Jos siis osallistut seulontoihin. Itellä olis ollut np-ultra 12+2, mutta kun viikkoja sitten olikin vähemmän eli tuolloin olis vasta 11+1(-3) niin soitin neuvolaan ja siirrettiin aikaa n. viikolla eteenpäin, eli silloin olis ultran mukaan 12+0(-3).

Tänään soittivat synnytyssalista ( :D ) ajan np-ultraan. On 8.7 jollon viikkoja 11+6. Oli pakko ottaa siihen kun pidemmälle en tiiä työvuoroja.

Meille tuli eilen postia ja ultra ajat tulivat kumpikin. Eka on 22.6 juhannuksen alla ja sitten elokuun puolessa välissä rakenneultra. Enää 2vko ja pääsee näkemään pikkusen. <3
Maha on jo kasvanut kunnon palloksi, erottuu hyvin kun oon normaalisti pieni ja hoikka. En tiiä ovatko töissä jo huomanneet vaikka pukeudun kaapuihin ;)

Mä kävin tänään np:tä varten verikokeissa ja huomenna varaan itse ajan juhannuksen jälkeeb johkin. Mulla tulee juhannuksena tasan 11+0. Olisin kyl halunnu mennä ennen juhannusta että ois hyvillä mielin uskaltanu kertoa kaikille mut ei se auta ku malttaa mielensä.

Mä oon menossa huomen aamusta verikokeisiin ja kauhistelin kun pitää samalla viedä pissanäyte ja pitää yöllä olla pissaamatta 4h... Miten tuun selvii ku ravaan tasan 2h välein yöllä vessassa vaikka en pahemmin ees juo :s

Mä oon menossa huomen aamusta verikokeisiin ja kauhistelin kun pitää samalla viedä pissanäyte ja pitää yöllä olla pissaamatta 4h... Miten tuun selvii ku ravaan tasan 2h välein yöllä vessassa vaikka en pahemmin ees juo :s
Mä oon käyny kerran tai kaks yössä, mutta viime yönä tuli ennätys ja sain raapustaa siihen näytelappuun 9h :hilarious: Ei tehny tiukkaa, heh. Tänään siis kävin labroissa minäkin..

Mä oon käyny kerran tai kaks yössä, mutta viime yönä tuli ennätys ja sain raapustaa siihen näytelappuun 9h :hilarious: Ei tehny tiukkaa, heh. Tänään siis kävin labroissa minäkin..

Voi ku itekki pystyis :eek: oon kyl ennen raskauttakin käyny yössä sen 2-3krt vessassa :yuck:

Mä kävin kans eilen verikokeissa. Viimeks syksyllä mulla oli niissä tosi paljon häikkää mutta np-ultraa ei keretty tekemään.. Ne molemmat oleelliset arvot oli todella alhaset. Nyt jännittää! Toivottavasti tällä kertaa päästään ultraan asti :) ja synnärille lähempänä LA:ta!

Mä kävin kans eilen verikokeissa. Viimeks syksyllä mulla oli niissä tosi paljon häikkää mutta np-ultraa ei keretty tekemään.. Ne molemmat oleelliset arvot oli todella alhaset. Nyt jännittää! Toivottavasti tällä kertaa päästään ultraan asti :) ja synnärille lähempänä LA:ta!

Mulla oli niissä esikoisen aikaan kanssa häikkää ja paljon ja riskisuhde oli suuri mutta istukkabiopsian tulokset näytti tervettä. Nyt täällä kans jännään labran parkkiksella et ryhdynkö taas tähän seulaan mikä sai mut aivan sekasin viimeks :s

Osaako oululaiset sanoa miten täällä nykyisin, tuleeko aika postissa vai varataan ko neuvolan kautta vai miten?

Joulukuisista huutelen, Hirmu: np varattiin eka neuvolakäynnillä ja ru sit np:ssa. Helppoa oli. :)

Mä saan k-sks ultra ajan postitse. Pitää soitella nyt se labra-aika ens viikolle!!! Taas otetaan hirmu monta putkee verta... No hemppa oli onneks 139 niin on varaa menettää vähän vertakin...

Täällä myös yksi joka kävi eilen verikokeissa :) Päätettiin nyt kuitenkin mennä niihin seulontoihin. Np-ultran sain ensi viikolle ja silloin viikkoja kasassa 11+4. Toivoinkin, että ennen juhannusta pääsisi :)

Mulla on maanataina np-ultra, 4 yötä vielä! Silloin neuvolan mukaan 11+4. Verikokeet otetaan sillon samalla ja sen takia täällä pitää varata ultra rv 11+0 - 11+6 jos haluaa osallistua seulontoihin.

Takaisin