Viime raskaudessa menin nt-ultraan neuvolan laskujen mukaan 11+4, mutta vastasi viikkoa pienempää. Sain uuden ajan viikon päähän, milloin vastasi 11+4. Eli meillä ainakaan eivät alkaneet mittailemaan viikolla 10+4. Voithan soittaa ja varmistaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voiko niskaturvotusta mitata viikolla 10+6? Mulla ois silloin np-ultra kun alunperin luultiin et oon viikon pidemmällä.
No höh pitää vissiin sit ens viikolla soitella gravidaan jos sen ajan sais jo viikolle 12 :)
Keski Suomessa pitää varata itse aika ultraan. Ennen oli että tuli kutsu mutta nyt vaihtunut siihen että itse pitää se tehdä. Toisaalta hyvä niin tietää sanoa mikä aika käy ja mikä ei.
En oo aikaa saanu, neuvola ylihuomenna niin sillon varmaa selviääMä kävin tänään ensikäynnillä neuvolassa ja mulle sanottiin että gravidaan tulee aika postissa? Ku mulla oli just se että ollaan ulkomailla about viikolla 12 et haluun sen sitä ennen.. Ootteko te saanu jo ajat vai varannu ite?