Np-ultra kuulumisia

Espu, voi itku :( voimia toipumiseen. Meidän kanssa voit varmasti puida menetystäsi, täällä paljon kuuntelevia korvia.

Voi ei Espu :( Jaksamisia!

Tuntuu jotenkin epäreilulta tulla hehkuttamaan omia hyviä uutisiaan tämän jälkeen, mutta meillä oli ultrassa kaikki hyvin. Koko vastasi viikkoja, niskaturvotusta oli 0,8 mm. Pikkuinen jumppaili ja vilkutteli kovin.

Elämässä joskus asiat ovat epäreiluja. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta. Tää vauva ei nyt ehkä sitten ollut meille, ensi vuonna paremmalla onnella. Tää oli mennyt kesken jo 7+4 että tosi aikaisin. Onnellista tässä on se, että raskaaksi tuleminen ei ole ollut itselle koskaan ongelma eli toivottavasti kaiken tän prosessin jälkeen saadaan hyvin pian uusi plussa ja ensi vuonna vauvakin syliin. Lääkäri ainakin sanoi, että tämä harvoin uusii varsinkin, kun meillä jo yksi terve lapsi on. Muistakaa te kaikki nauttia, jolla kaikki hyvin. Sai taas asia arvostamaan omaakin elämää ja sitä mitä itsellä on.:Heartred Okei , vaikka kuinka ajattelee näin niin kyllä silti itkettää ja tuntuu pahalta, ei siitä mihinkää pääse. Onneksi tulee kesä ja pääsee nauttimaan kaikesta mukavasta muuten!

Voi ei.. aivan kamalaa. Jaksamista ♡ meillä huomenna sitten ultra.. kyllä nyt jännittää.

Verikokeen tulokset oli osittain jo tulleet. Ei näytä pahalta tähän mennessä, mutta ph oli vähän yli, 7,5. Kai pitää ottaa ruokasoodakuuri :-D

Meidän pikkuinen sinnittelijä voi np-ultrassa hyvin ja kaikki oli kunnossa.♥ niskaturvotus 0,9mm, ja kaikki vaikutti normaalilta. Edelleen se isohko hyytymä siellä näkyi, ja aika nyt näyttää millä tavoin vielä vaikuttaa raskauteen. Voi olla vuotamatta ja liueta pois, mutta voi myös aiheuttaa vuotoja vielä :( seuraillaan kyllä jos vuotamaan alkaa. Näin meillä.

Verikokeen tulokset oli osittain jo tulleet. Ei näytä pahalta tähän mennessä, mutta ph oli vähän yli, 7,5. Kai pitää ottaa ruokasoodakuuri :-D

Caarina oliko nämä siis np-ultraa edeltävät äitiysseulaverikokeet? Mulle tuli juuri omakantaan tulokset ja yritän niitä tässä tulkita. Kokeet otettiin rv 10+3, ilmeisesti aika paljonkin vaikuttaa tuo raskauden kesto siihen, mitä arvojen tulisi olla.

Mulle selvisi miksi omat arvot ei näkyneet. Ne tulee näkyviin käsittääkseni vasta sitten, kun joku ammattilainen on ne katsonut ja täpännyt koneeltaan tulokset auki. Tämä on ihan hyvä systeemi sen vuoksi, että jos arvoissa on jotain häikkää, niin ammattilainen sitten kertoo mistä se voisi johtua. Meni reilusti päiviä ennen kuin itselle tuli näkyviin ja sitä ennen sainkin jo tiedon mitä siellä oli. itselläkin oli vähän heittoja viitearvoista, niin oli kiva tietää, että lääkäri oli sitä mieltä, ettei niistä kannata murehtia. Voi olla myös, että ne seulonta-arvot katsotaan vasta sitten kun ultra on.

Mulle mun mielestä neuvolatäti sanoi että tulokset tulee mulle kotiin.. Ja hän kai käy niitä läpi sen niskaturvotusultraan jälkeen kun on aika hänen luonaan.. Näin siis Turussa...

Joo varsinaiset tulokset tulee kotiin Turussa viimeistään 10 päivän kuluessa näytteenotosta. Mutta soittavat jos niissä on jotain hälyttävää. Mun info lappusessa on tollai kirjoitettu siitä seulonnasta.

Takaisin