Np-ultra kuulumisia

Voi kun teistä monet on jo käynyt tai vähintään varannut ajan lähiajoille. Itse menen tänään vasta verikokeisiin ja odotan viikon niitä vastauksia+työvuorolistoja ennen kuin edes varaan ultra-aikaa... en malta odottaa

Mirri mulla on kans vielä pitkään ennen tota ultraa :( millään ei jaksais odottaa. Verikokeet on kans vasta vajaan parin viikon päästä mut tuntuu että niihinkin on liian pitkä aika.

Onnea browneyegirl!

Täällä verikokeita vasta 30.5 ja ultra 15.6. Odottamista on vielä pitkän aikaa. Ei jaksaisi millään odottaa noin pitkälle.

Nonii, tulihan se aika :) 7.6, eli 12+1 ensin kätilö ja sitten lääkärille kohdunkaulan mittaamiseen, koska sitä on operoitu.

Meilla eliza ihan samat ajat, tais olla sama la myös :)

Mulla verikoe kesäkuun alussa ja ultra vasta juhannusviikolla :grin kyllä tuntuu pitkältä ajalta kun osa joulukuisista jo nyt ultraan menossa :) niin sitä kuitenkin vaan samassa kuukaudessa mennään <3

Täällä oli ultra tänään ja pienellä oli kaikki niin hyvin kun vaan voi olla :) Vastas viikkoja 11+4 eli neljä päivää vanhempaa kuten varhaisultrassakin mut laskettua aikaa ei alettu muuttamaan. Siellä se liikkui hyvin vilkkaasti ja oli ihanaa kuulla syke ♡ 4D kuvaa oli upea katsella ja saatiinkin mukaan kolme 4D kuvaa ja yks tavallinen :)

Ihana lukea hyviä ultra kuulumisia. Itellä 9.6. vasta ultra. Sinne asti pitäis jaksaa odotella.

Täällä tuli säikähdys viime viikolla, perjantaina aloin vuotaa verta ja olin hetken ihan varma että sinne se vauva taas meni. Onneksi pääsin nopeasti sairaalan päivystykseen tarkastukseen ja voi mikä helpotus kun ultrakuvassa sykkikin sydän ja hienosti oli kasvettu. :Heartpink Mulla on vielä pari viikkoa np-ultraan, 2.6. pääsee taas näkemään, toivottavasti kaikki sittenkin yhä hyvin! Vuoto johtui hematoomasta, sen kanssa sitten nyt elellään ja toivotaan, että se sieltä itsestään pian katoaisi.

Np-ultrassa käyty ja kaikki hyvin pienellä. Siellä se pikkutyyppi heilutteli pieniä käsiä ja jalkojaan <3. Vastasi hyvin viikkoja eli nyt 12+1. Niskaturvotus 1,2mm. Kuulema viikon sisällä saan kirjeenä tiedon riskiluvusta, mutta en ole kovin huolissani labratuloksetkin nähtyäni :)

Mulla ei näy vieläkään Kannassa muuta kuin kilpirauhaskokeet, jotka kävin ottamassa eilen. Ne nyt ainakin näyttäisi olevan kunnossa, mutta olisi kiva saada tietoa muistakin. Kävin labroissa siis viikko sitten tiistaina.

Alise voihan olla että ne panttaa niitä tietoja (kuulemma esim lääkäri voi tehdä niin että julkaisee käynnin jälkeen vasta tiedot kantaan) ihan vaan ettei tosiaan huolestu turhasta. Kannattaa melkein soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä :)

Fuji: voi olla joo :) Maanantaina on jo ultra, että kaipa sitä sinne asti jaksaa odotella. Jännä vaan, miten erilaisia käytäntöjä tässä on. Toivottavasti eivät panttaa tietoja siksi, että niissä on jotain pielessä.

Olettaisin että tässä on se kun joku sano että tarvitaan se ultraan myös ja siitä lasketaan niin ettei sitten pelkistä labroista huolestu jos on esim. eri kuin aiemmissa raskauksissa..

Takaisin