Np-ultra kuulumisia

Ihanaa :) mä kävin varhaisultrassa rv 11+5 sen ultran mukaan, ei uskaltanut sanoa kumpi on mut mitä mä sinne jalkojen väliin näin ni ei kyllä pojan jutuista ollut mitään merkkejä, sanoi tuokin että en nyt uskalla mennä sanomaan kumpi on mutta pojalla kyllä näkyis/heiluis :smiley-bounce022 no mulla on torstaina np-ultra aika, katsotaan mitä nään Tyttöä veikkaan, kaks jo ennestään

hei miks mulle sano että ei siirrä laskettua aikaa kun vanha oli 12+1 ja sen arvio 12+5. Niiden väli on kuulemma niin vähän ettei kannata siirtää. Siirrettiinkö muilla tollaista?

Vius ei minullakaan siirretty laskettua aikaa, vaikka ultran mukaan oli 12+0 ja viimeisten kuukautisten mukaan oli 12+4. Lääkäri totesi, että parempi pitää entisellään ajatellen syntymän ajankohtaa.

Muistakaahan että näissä viikoissa molemmat sukupuolet muistuttavat ultrakuvissa toisiaan turvotuksen takia :) Moni näkee pojan vehkeet mutta tytön vehkeet ovat vielä niin turvonneet että näyttävät pojan vehkeiltä, ja toisin päin; jos ei näe mitään voi olla että vehkeet ei ole vielä kasvanut tarpeeksi että näkyisi. Malttia malttia :) Nimim. Hän joka on joka raskaudessa kysellyt varhaisultrasta rakenneultraan jokaisessa ultrassa jos näkyy jotain :D

Muistakaahan että näissä viikoissa molemmat sukupuolet muistuttavat ultrakuvissa toisiaan turvotuksen takia :) Moni näkee pojan vehkeet mutta tytön vehkeet ovat vielä niin turvonneet että näyttävät pojan vehkeiltä, ja toisin päin; jos ei näe mitään voi olla että vehkeet ei ole vielä kasvanut tarpeeksi että näkyisi. Malttia malttia :) Nimim. Hän joka on joka raskaudessa kysellyt varhaisultrasta rakenneultraan jokaisessa ultrassa jos näkyy jotain :D

Jep :) Mä toivon poikaa,ni ehkä sekin vaikuttaa tähän poika se on- oloon :D Mut kyllä tyttökin olis ihana :) Pelkään vaan et kun pojat on ollu helppoja,tyttö olis kuin minä :'D

Mun on kyllä pakko sanoa että vaikka työssäni tulkitsen esim röntgenkuvia niin en osaa kyllä np-ultrassa katsoa mahdollista sukupuolta ollenkaan :grin rakenneultrassa kyllä näkynyt jos vauva suostunut näyttämään :)

musta se kuva näytti tosi epäselvältä koko ajan, Keltanokkana en osannut kohdistaa katsettani mihinkään, olin vaan suu pyöreenä.

...Ja näin se jännitys vaihtui onnen ja helpotuksen kyyneliin. Kätilö oli aivan super mukava, kyseli jännittääkö ja osasi rauhoitella sopivasti ilman turhaa lässytystä. Mahan päältä ultrattiin ja näkyvyys oli mainio. Niskaturvotusta mittasi 1.1mm ja kommentoi olevan normaali, joten nyt en osaa muuta kuin ajatella, että kaikki on tällä hetkellä niin hyvin kun vaan voi olla. Seulan lopulliset tulokset tulee kirjeitse kotiin noin viikossa.

Siellä se pieni apina venytteli ja vilkutti ja yritti välillä vähän piiloonkin :happy093Kuultiin ensimmäistä kertaa tänään myös syke :love2 LA pysyi samana, nyt vastasi mittojen mukaan 12+4 kun varhaisultran mukaan tänään 12+3.

Toivottavasti tästä on vähän lohtua niille vielä omaa ultraansa odottaville huolehtijoille, joilla oireet ovat mystisesti kadonneet. Aina se ei tarkoita huonoja uutisia. Nyt aion vaan olla ja vihdoin myös NAUTTIA tästä raskaudesta :happy:

Niin ja korkkaan muovipussissa odottavat äitiysshortsit, jotka ostin viikonloppuna. En uskaltanut edes hintalappuja poistella ennen tätä ultraa :smiley-ashamed005

onpas ihania uutisia ollut.

isäntä kävi ruokatunnilla, että olenko tuntenut mahassa mitään/kuullut sydänääniä tms. Mie, että millähän mä niitä kuuntelen XD. Kyllä toinen jonkin verran näköjään asioita kuitenkin kuuntelee ja ehkä jopa enemmän ajatteleekin, vaikka sitä ei näytäkään.
Minä sille ruokatunnilla, että entä jos np-ultrasta tulee uutinen, että on mennyt kesken, että kenet minä soitan, jos passittavat samantien kaavintaan? Siihen isäntä, että jos oikeasti on noin, että eiköhän hänelle voi soittaa ja hän lähtee sitten työmaalta.

Tiedän, että maalailen piruja seinille, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Takaisin