Mä en tiedä uskaltaa ostaa mitään vielä np Ultran jälkeenkään (jos nyt mitään masussa on) mä haluan oikeasti konkreettisen varmuuden, tyyliin varpaat kylkiluiden välissä... ekassa raskaudessa ostin vasta äitiyspakkauksen jälkeen vaatteita. Kerkeehän mies ja mummut sitte kaupoille kun mä oon toukan kans sairaalas sen pari päivää. Sitten tietää ettei ainakaan turhaa ole ostanut, voihan vauva kuolla synnytykseen tai kohtukuolema loppuraskaudessa tjsp. Olis kauhee tulla kotii ku vauva kuollu ja joka paikas puskee silmille vaunua, sitteriä, kaukaloa...
Niskaturvotus oli 0,9. Niin onnellinen olo, 4 peräkkäisen keskenmenon jälkeen. Olin tosi hermona, vaikka 7+ viikolla pääsin varhaisultraan (ottavat julkiselle näin monen km:n jälkeen) ja silloin oli kaikki hyvin. Kokemusta on kuitenkin siitäkin, että vielä varhaisultran jälkeen menee pieleen, joten yhtään en uskaltanut iloita. Eilen sitten kerrottiin esikoiselle. Kunpa kaikki jatkuisi hyvin. Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille ja hurjasti voimia niille, joiden uutiset olleet huonoja. Sekä tsempit teille, joilla ultra vielä edessä!
Voimia sinulle!