Tiisu odotus on sujunut ihan mukavasti, yhdessa vaiheessa oli
ihan koko ajan huono olo, se on onneksi havinnyt, vaikka silloin talloin kylla laatta lentaa edelleen, esim. hampaiden pesu ja kaveleminen aiheuttaa yokkimista.
Taytyy myos syoda parin tunnin valein jotain, annoskoot ovat kylla pienentyneet. Normaalisti oon aika kaikkiruokainen, mutta nyt oon melko nirso, etta mita tekee mieli - tai pystyy - syoda, aika hiilaripainotteista talla hetkella (leipaa, puuroa, pastaa..). Ja vasymys on megalomaanista, ei puhettakaan etta esim. duunipaivan jalkeen jaksais lahtea kaupungille shoppailemaan tms. niinkuin ennen.
Kunto on kylla huonontunut, kun en pysty edes lahikauppaan kavelemaan 500 metria ilman etta alan oksentaa. Portaat kun kavelee kolmanteen kerrokseen niin jo hengastyy. Mulla on oma hevonen ja kuvittelin ratsastavani keposesti vaikka miten pitkaan, mutta joulun jalkeen oli kuukauden tauko kun oli vaan niin huono olo ettei pystynyt, ja sen jalkeen oon nyt pari kertaa taas kiivennyt satulaan. Itse ratsastaminen ei tunnu pahalta, mutta alastulossa maha on vahan jo tiella.
Mahassa tuntuu repaisy- ja venymiskipuja, mutta ei mitaan mahdottomia. Vuotoja ei onneksi ole ollut, yhta kertaa lukuunottamatta, joka toki saikaytti heti, mutta se oli tosiaan vain yksi yksittainen kerta ja sen jalkeen nt-ultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin. :) Kylla sita valilla tosiaan pelkaa viela myohaista keskenmenoa ja vaikka mita kohtukuolemia, mutta ei se auta kuin toivoa parasta..