No niistä kestovaipoista: tässä tulee linkki facen sivulle, lyhyt oppimäärä :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nereid
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostatteko / käytättekö käytettyjä kestovaippoja ja paljon olette niistä valmiita maksamaan? Meillä käytetään sekä uusia että käytettyjä kestoja. Käytettyjä hankin vain hyväkuntoisia ja suostun maksamaan niistä vain muutaman euron. Tuntuu siltä, että monilla on todellisuuden taju hämärtynyt noiden käytettyjen kestojen ja kantovälineiden kanssa ja maksavat niistä melkein saman hinnan mitä tuote on ollut uutena. Onkohan tää uusi kotiäitisukupolvi ihan kilahtanut?

Meillä on pääosin käyettyjä, mutta joitakin uusiakin on tullut ostettua. Uusien ostaminen ei oo kauheen kannattavaa mielestäni kun niin kalliita ja kestää ennen kuin tulee saavutetaan hyvä imukyky. käytettyj' ainakin meidän kulmilta löytyy tosi hyvin ja paljo erilaisia! :D Oon maksana kirpparilta käytetyistä kestoista 2-5 euroo. Musta ollu ihan kohtuu hintasia. Jotkut on pyytäny 7 ta 8 euroo, mutta siinä mulla ainakin tulee jo raja vastaan. Riippuu tietysti onko vaan taskuvaippa vai imuja mukana jo valmiiksi jne., mitä oon valmis maksamaan.

Takaisin