elenna
Sukkela juttelija
Minäkin tulin ostaneeksi vielä sellasen vihreän myllymuksut-vaipan kirpparilta 3€:lla. Ei näy käytön jälkiä. Aika muoviselta se pinta kyllä tuntuu, että ehkä pitäis rajoittaa noita ja tähdätä nyt siihen villahousujen käyttöön. Mikäli tästä kestovaippailusta nyt enää tulee mitään kun mentiin ostamaan kertiksille niin helppo vaipparoskiskin....vähän epäilen, kumpiako mies harrastaa mieluummin. Jos nyt harrastaa kumpiakaan. Pitää ainakin opettaa sille, mikä on kertis ja mikä kesto, ettei se heitä mun hienoja ostoksia sinne roskikseen :D
Mä en muuten oo saanut ostettua vielä harsoja. Se on mukamas niin vaikeaa... Aion hakea sellasia MaM-harsoja pari pakettia, mut sit pitäis varmaan vielä joitain muunlaisiakin hankkia. Mieluiten ei kovin kalliita... Värillisiäkin vois olla (esim. pukluräteiksi), mut minusta ne kaikki kuvioidut on rumia... Harsosaldo on nyt 3kpl, äitiyspakkauksen harso + kaksi yksiväristä mitkä löysin kirpparilta.
Mä en muuten oo saanut ostettua vielä harsoja. Se on mukamas niin vaikeaa... Aion hakea sellasia MaM-harsoja pari pakettia, mut sit pitäis varmaan vielä joitain muunlaisiakin hankkia. Mieluiten ei kovin kalliita... Värillisiäkin vois olla (esim. pukluräteiksi), mut minusta ne kaikki kuvioidut on rumia... Harsosaldo on nyt 3kpl, äitiyspakkauksen harso + kaksi yksiväristä mitkä löysin kirpparilta.