niskapoimu ultra

Ultraajasta ei kyllä jäänyt kovin mukava kuva, koko toimenpide hoidettiin tosi kiireellä eikä vauvan liikkeitä paljon saanut katsella. Herkemmälle olisi voinut tulla tosi paha mieli, mutta mua huojensi tämäkin pieni kurkkaus tosi paljon. Jotkut kun saattaa muistaa, että kkm on pyörinyt täällä paljon mielessä. :wink

Meillä tehtiin esikoisesta tosi kiireellä kaikki ultrat ja terveeksi todettu lapsi ei sitten ollutkaan terve. Että näin... Tällä kertaa vaadin huolellisuutta, enkä halua, että kiireen takia joutuisin uudestaan toteamaan, että ei se terve ollutkaan terve. o_O

Suviii, tästä johtuen ajattelin soittaa uuden ajan rakenneultraan ja pyytää eri ultraajaa siksi kerraksi. Aiomme myös käydä rakenneultrassa yksityisellä.

Asiansa osaava tämä munkin ultraaja siis oli ja kokemusta löytyy reilusti toisellekin vuosikymmenelle. Sosiaalisissa taidoissa hän ei loista, mutta rutiinilla hommansa hoisi, siitä varmasti tuo kiireinen kuva. On siis erikoistunut juuri ultriin.

En siis lähde piruja seinille maalailemaan, mutta ensi kerralla haluaisin omaan persoonaani paremmin mätsäävän ultraajan :)

Eka ultra 5.1. Ääh mä en millään jaksais odottaa sinne asti. Toisaalta eihän siihen oo ku vaan vähän yli kaks viikkoa.. kohta mäki alan laskee päiviä :D Se on niin jännittävä tilanne.. Viime raskaudessa mä rupesin itkee siellä ilosta, ku mä olin niin helpottunut :) sitä edellisessä raskaudessa eka ultra ei mennyt niin hyvin..

Tääl np-ultra muuttuki varhaisultraks kun pikkunen oliki kaks viikkoa arveltuu pienempi (piti olla 11+4, on ilmeisesti 9+4), noh 2.1 uudestaa.. La:kin siirtyy lähemmäs heinäkuun loppuu.. Mut siel se pikkunen polski. :)

Hauska kun noin monella laskettu aika muuttunut 3.7 :)
Mites MarSka:n ultra meni?
Vielä viikonlopun yli pitäs itse jännäillä, toivottavasti kaikki ois hyvin!

On jännä joo miten monella laskettuaika muuttui samalle päivälle :) mites muilla joilla oli vain muutama päivä ultran ja kuukautisista lasketun ajan välillä, vaihdettiinko ihan "virallista" la:ta? Mulla vaihdettiin kun oli just sen 5 päivää eroa joka on kuulema raja, jota ennen ei virallista päivää vaihdeta..

Mahassa oli mahoton meno päällä kun mittauksia yritettiin ottaa.. Jonkun aikaa saatiin miehen kanssa vaan ihailla pikkusen menoa :love017 Turvotus oli ihan normaalin rajoissa :) Pikku kaveri oli huimat 56,4mm :Heartred Pari päivää vanhempi ku menkoista laskettuna mut LA pysy silti 5.7 :)

Oi, ihana.<3 Maanantaina pääsee näkemään oman pikkuisen. Ei malttaisi millään odottaa. Ihana kuulla hyviä uutisia monilta!

Meillä oli myös np-ultra tänään :) viikot oli 12+2 ja pikku viiriäinen vastas kokoa 12+4 eli sen mukaan la ois 29.6. Viikot siis alunperin laskettu viimeisten menkkojen ja neuvolassa 8+0 tehdyn ultran perusteella. La.ta ei kuitenkaan vaihettu neuvolakorttiin kun ois pitänyt olla se 5pv heittoa. :)

Sydän löyty ja sykkeet kuunneltiin, samoin aivot ja munuaiset oli kehittyny :) kaikki kuulemma erinomaisesti. Pää-Perämitta 6,3cm ja np 1,46mm :)

Nyt vissiin uskaltaa jo huokasta helpotuksesta ❤️

Täällä oli eilen np-ultra. Pikkuisella kaikki hyvin. Koko vastasi 12+4 mutta kun meillä tuon hedelmöityshoidon takia on tuo tarkka hedelmöitys päivä tiedossa niin jätettiin 12+2 voimaan. Jospa nyt voisi alkaa nauttia tästä raskaudesta.

Takaisin