niskapoimu ultra

No tänään tuli aika postiluukusta.. ja olihan se sopivasti 30.12 jolloin ollaan reissussa, joten soittoa naistenklinikalle (johon molemmat ultra-ajat tuli).. siellä tupaten täynnä ajat, eikä peruutusaikojakaan vielä ollut, antoi numeron kättärille josta sitten nipin napin antoi ajan 22.12 (12+0 neuvolan mukaan)!! Kuullosti ensin siltä ettei aikoja vaan ole.. mutta loppujenlopuksi sain jopa valita että tulenko 22. vai 23.pv o_O Pikkasen outoa, mutta olen todella iloinen että saatiin aika ennen joulua :Heartpink

Meillä on vasta 31.12., harmittaa kun ei ollut aikoja ennen joulua! Mutta no toisaalta, on taas yksi raskausviikko lisää ultrattaessa ja näkyy ehkä jotain paremmin :)

Vielä 11 päivää ekaan ultraan. Tänään tulis taas kauhea paniikki, et kaikki ei olekaan hyvin, vaikkei mikään siihen viitaakaan :gen113

Sain varattua ajan tänään. Eipä ollu paljon vaihtoehtoja sillä ajalla, kun ultra pitäis tehdä.
Eli viikon päästä jo päästään kurkkaamaan! :)

Luultavasti tosin vauva on nuorempi kuin menkkojen mukaan laskettuna, ja voi olla ettei ainakaan turvotusta saada mitattua...mutta katotaan sitte.

Mulla ei ollu epäilystäkään siitä etteikö seulontoihin mentäis. Jotenkin se vaan tuntu itsestäänselvyydeltä. Np-ultra on sitten 5.1 kun on 12+3. Mulla onkin sitten heti loppiaisen jälkeen eli 7.1 kehityskeskustelu pomojen kanssa ni taitaa olla hyvä hetki ilmoittaa mikäli kaikki on ok.

No tänään tuli aika postiluukusta.. ja olihan se sopivasti 30.12 jolloin ollaan reissussa, joten soittoa naistenklinikalle (johon molemmat ultra-ajat tuli).. siellä tupaten täynnä ajat, eikä peruutusaikojakaan vielä ollut, antoi numeron kättärille josta sitten nipin napin antoi ajan 22.12 (12+0 neuvolan mukaan)!! Kuullosti ensin siltä ettei aikoja vaan ole.. mutta loppujenlopuksi sain jopa valita että tulenko 22. vai 23.pv o_O Pikkasen outoa, mutta olen todella iloinen että saatiin aika ennen joulua :Heartpink
Miulla on just samana päivänä ultra-aika Kättärillä :)

Miulla on just samana päivänä ultra-aika Kättärillä :)

Annika: ei taideta ihan törmätä kun meillä aika vasta 11:45 :wink
Kättärillä oltiin esikoisenkin kanssa ja osu tosi mukavaa henkilökuntaa kohdalle! Parkkipaikka tosin on ihan onneton, ukkohan juoksi synnytyksen avautumisvaiheessa laittamaan parkkimittariin lisää aikaa ja mä itkee vollotin ilokaasuissa että nyt se jätti mut tänne :laughing001 Ei kyllä sillon naurattanu :smiley-angry017

Vielä pitäisi viikko jaksella odotella. Käynti 19.12. Viikkoja silloin 12+2. Pelottaa ja jännittää. Jos kaikki hyvin saisin mitä parhaimman syntymäpäivä lahjan!!!

mä en ollut ajatellut mennä seuloihin, mutta nyt jotenkin kävi neuvolassa niin, että ilmottauduin. Jotenkinoli vaikea sanoa ei.

Tänään tehtiin np-ultra ja ensi viikon aika peruttiin. Päivällä siirtyi la ja on nyt 30.6.

Kovasti siellä hyörittiin ja pyörittiin. Kaikki näytti sille kuin näillä viikoilla kuuluu. Vielä en osaa riemuita, kun nyt odotan kromosomitestin tuloksia.

Miulla olis ensi maanantaina ultra, ja jotenkin ei malttaisi mieli odottaa sinne asti. Tekisi niin mieli mennä jo aikaisemmin yksityiselle.... Huoh :sad001

Hitto, miullakin on Kättärillä ja silloin kun itsellä on 12+4 o_O... Täytyy myöntää et oon hieman kateellinen teille otuski ja hannanna kun pääsette jo noin aikasin, kun ei itsekään millään jaksaisi oottaa... Kun aatella jos pääsisikin jo vaikka huomenna kun on 11+5. Mut kaikki vuorollaan :p.

Joulun pyhät ja tulossa oleva reissu sotkivat niin, että tuo päivä oli melkein ainoa vaihtoehto. Vielä kun la siirtyi varhaisultrassa pari pv aiemmaksi, niin ottivat ihan suosiolla siihen. En valita :) Lomalla ollaan, niin päästään kummatkin helposti irtautumaan keskellä päivää.

Takaisin