niskapoimu ultra

Joo, siis tarkoitin tosiaan sitten kun vauva (toivottavasti) täysiaikaisena syntyy, niin selviämistä silloin :)
 
Aika monella taitaa sattua np-ultra 19.12 :) jännitetään kaikki yhtä aikaa ❤
 
Miekkii osallistun niihin. Eka neuvola maanantaina ni sen jälkeen soitella ultra-aika, parempi ois saaha aika ennen jouluu, ku ei olla ees lähimaillakkaan sillon joulun jäläkkeen, vasta tammikuussa ja sillon on jo myöhästä :D
 
Onhan niitä vissiin muutamia tapauksia joissa kohdun ulkopuoleinen raskaus on päättynyt synnytykseen ja lapsi ollut terve. Hyvin harvinaista, mutta mahdollista.
 
Voi olla, tai itseasiassa en osaa päättää osallistunko :smiley-angelic003 No nyt vikkoja kasassa 9+1 ja 18.12 ois ultra... Ennen joulua niinkuin toivottiinkin :)​
 
Eka neuvola 4.12 ja sillon selviää millon np-ultra on. Kuulema joulun tienoille menee.. Meillä 2 varhaisultraa jo takana ja olen kaikille jo uutiset kertonut koska en vaan jaksanut enää salailla.. :D nyt siis viikolla 9 menossa. Tosin 3 aiempaa keskenmenoa takana niin pieni pelko on kokoajan mutta aiemmin ei olla läheskään näin pitkälle päästy..
 
Mulla on la kuun alussa. Meillä on 17.12 ultra ja tehdään sikiöseulonta myös. Verikokeessa jo kävin ja pitäis sokerirasitus saada vielä joulukuulle. Mä lihosin esikoisen odotuksen aikana melkein 30kg ja kiloja on edelleen osittain jäljillä - bmi on isohko, niin sokereita seurataan tarkasti. Ihan hyvä, koska vähän mietityttää raskausajan diabetes.
 
Osallistutaan seuloihin. Np-ultra sijoittuu viikkojen mukaan jonnekin joulun ja loppiaisen välille. Ollaan varattu matka joulukuun lopulta uudenvuoden yli, että eipä siinä pyhien vuoksi kovin montaa vaihtoehtoa jää, mihin ultra pitäisi saada sopimaan. Toivottavasti onnistuu.
 
Täälläkin osallistutaan seuloihin. Verikokeet käyn antamassa viikon päästä ja itse np-ultra pitäisi olla joskus joulun ja uudenvuoden välissä. Olen iloinen, että pääsen samalla kilpirauhaskokeisiin, kun minun on pitänyt tarkistaa niitä arvoja jo pitemmän aikaa. Äidilläni todettiin vajaatoiminta pari vuotta sitten ja nyt sain sen vuoksi automaattisesti lähetteen niihin kokeisiin.
 
Mulla tuo np-ultra on turha, kun otetaan istukkanäyte, jossa selviää kromosomit. Osallistun siihen kuitenkin, koska sain sen istukkanäytteen jälkeen ja pääsen ultraan katsomaan ettei näytteenotto aiheuttanut vahinkoa.
 
Miulla onki ultra vasta 30.12.. eli ootella sinne asti.
 
Jos sitä itsekin tohtisi tänne foorumille tulla.. Aion osallistua ja ultra olisi 18.12. Ei millään jaksaisi odottaa :)
 
Osallistun seuloihin. Verikokeet 8.12 ja ultra 23.12. Pitkä joulun odotus edessä. :wink
 
Minäkin osallistun seuloihin. LA on omien laskujeni mukaan vasta 25.7. ja eka neuvola 17.12. joten arvelen ultran menevän vuodenvaihteen tuolle puolen.
 
Takaisin
Top