niskapoimu ultra

Kaikki hyvin tänään ultrassa :). Omista laskuista muutama päivä erosi, nyt siis 12+5. 6,4cm oli pääperämitta, nt 1,2. Vaikea tajuta, et kaikki on nyt hyvin ja voi alkaa nauttia tästä. Oli muuten tosi ammattitaitoinen ja ystävällinen kätilö siellä Naistenklinikalla :). Viikon päästä pitäis tulla yhdistelmäseulan tulokset, mut ei enää salailla tätä. Olipa kyl ihana nähdä muru ja hänen liikkeitään. Tuli itsellekin konkreettisemmaksi, et kyl siel joku on. Nyt liikkeitä odottelemaan :wink.
 
Missy aika samoilla viikoilla mennään! Niin uskomattomalta ku se tuntuukin mut mä olin tuntevinani eilen ja tänään illalla jotakin hipasuja ja elohiirtä :eek:
 
Mullakin oli eilen np-ultra Lapin keskussairaalassa ja siellä oli kaikki hyvin. Varhaisultrassa laskettuaika siirty eteen päin reilusti ja nyt otti sitten takapakkia 8 päivää eli todennäköisin laskettuaika olis nyt sitten 20.7. Viisi päivää ennen esikoisen 2v synttäreitä :D
Nyt vasta jotenkin raskaus tuli itselle todellisemmaksi ja mahakin alkaa pikkuhiljaa kasvaa :)
 
Ääh. Minä en jaksa odottaa että saisin ne tulokset tuonne omakantaan. Hmmph. Tälle päivälle sinne on merkitty joku hoitojakso/käynti mutta mitään siinä kohtaa ei lue.. Voisiko olla mahdollista tänään olisi kätilö saanu ne verikoetuloksrt muttei ole vielä kirjannut niitä.. Raivostuttavaa tämmönen odottelu...
 
Illu85 soita neuvolaan.. mäkin soitin sinne ja sain ne sieltä. Omakannassa ei lue niitä vieläkään.. ainoastaan maininta et ne on tehty..
 
Täälläkin eka ultra takana ja ollaan niin onnellisia miehen kanssa! :love2 Häntä jännitti ultra enemmän kuin minua. Oli niin hellyttävää kun hän yritti saada kontaktin vauvaan koskemalla vatsaani. Laskettu aika pysyi samana eli 27.7. Pituutta menninkäisellä 59mm ja nt oli 1,4. Todella vilkas tyyppi. Mekin saatiin tuota värillistä ultrakuvaa ihastella kuten Outinen, Vaasan keskussairaalassa myöskin. Kätilö oli todella miellyttävä ja kiireetön, rauhassa saatiin katsella. Eihän tuota vieläkään osaa kuvitella..tuli jo ikävä. Molemmilla oli onneksi vapaapäivä niin loppupäivä saatiin viettää pökertyneissä onnentunteissa.
 
No niin, täälläkin käyty nyt ultrassa. Kaikki hyvin, mutta järkytykseni oli melkoinen kun selvisi, että meille odotetaankin kaksosia. En olisi ikinä, ikinä osannut odottaa sellaisia uutisia! Nyt sulatellaan sitten miehen kanssa uutta tietoa ja ollaan samaan aikaan ihan järkyttävän onnellisia ja kauhuissamme kaikista riskeistä, mitä kaksosraskauksiin liittyy.

Sikiöseulontaa ei voi kuulemma kaksosraskaudessa tehdä normaaliin tapaan (verikokeesta ei ole hyötyä), mutta niskaturvotukset mitattiin ja ne olivat molemmilla sinteillä siinä 1mm kieppeillä, eli täysin ok. Muutenkin olivat ilmeisesti hyvin vilkkaita tyyppejä :)

Mutta voi tätä shokkia, ei sellaista tarpeeksi järkyttynyttä hymiötäkään taida olla edes olemassa. Löytyykö muita monikko-odottajia?

Ja ihanaa, että moni on saanut hyviä uutisia viime päivinä! :)
 
Takaisin
Top