Ihania ehdotuksia. Mitä jos yhdistävä tekijä oliskin nimen loppuosa eikä eka kirjain. Pojilla Noel tai Joel? S-alkuisia ihania nimiä on mun mielestä Sulo, Samu, Saade, Saga tai juuri nuo mainitsemasi Sofi ja Seela. :)
Tuota loppua yhdistäväksi tekijäksi ollaan mietitty, kun on aika hauska kun meillä on nyt serkukset Noel, Emil ja Samuel.. Olis kiva kun sais siihen samaan settiin.. Mut tunnetaan aika monta joelia jo valmiiksi, niin se on aina haaste.. :)
Me varmaan aletaan miettiä niitä nimiä sitte ku on vauva sylissä... tai no siis oonhan mä jo pienestä asti pohdiskellu et minkä nimisiä lapsia haluan, mut ei mulla mitään tiettyä oo muodostunu ja vuosittain ne melkeen vaihtuu, mistä tykkään :) Mut viime vuosina oon kyl alkanu harkitsee, jos tulee tyttö, nimeä Neija (mies ei kyl varmaan tälle lämpee). Äiti oli miettiny tota nimee mulle, mut viime metreillä sit muutti, ku ei tienny saako enää toista tyttöö ni musta tuli sit Minttu. Ja jos tääl ny on joku tuttu, niin ei haittaa jos mut tunnistaa, kunhan ei kerro eteenpäin ku ei olla vielä perheille kerrottu