nimi pikkuiselle

Onhan tuo Aubrey ihan hieno ja yhteensopivakin nimiyhdistelmä.
Minä oon nyt päätyny yhteen yhdistelmään kummallekin, jossa periaatteessa kaksi nimeä minun puolelta ja yks isän.. Mutta toisaalta sitä kutsumanimeä ei välttämättä hoksaa suvusta tulevaksi, kun se tulee kauempaa.. Mutta siis nimet olis Eeli Sakari Mikael tai Siiri Elisa Mirjami. Ja nyt vasta hoksasin että niissähän on samat etukirjaimet :D
 
Minä en koskaan ole halunnu lapselle mitään järin erikoista ja harvinaista nimeä, mutten toki sellastakaa joka on jokatoisella. Ollaan miehen kans tultu hyvin yhteisymmärrykseen nimistä :) tytölle tulis Sonja Julia Susanna, Susanna ihan siksi pitää olla nimessä koska se olis viides sukupolvi minun suvussa kuka kantaisi sitä nimeä. :) Pojalle nimi olisi Miro Tapio Matias, isän suvun nimiä :)
 
Hauska noille vahingossa mätsääville alkukirjaimille :)

Kivoja nimiä teilläkin! Oikeen erityisesti nyt tietty tykkään noin suomalaisista, kun itse ei voi antaa hih :p

Luinpa tänään yhdestä artikkelista, että Aurora alkaa olemaan täällä kovinkin suosittu nimi. Hyvä siis, ettei siihen sitten päädyttykään :) Me molemmat haluttiin ei valtavirta nimi, joka ei kuitenkaan ole outo :)

Ja kiitos illu, kaipa se on ihan nimikokonaisuus sitten, onhan noita oudompiakin kuultu :)
 
Olen aina jotenkin tuntenut kumpaa ootan ja nimet on tullut lapsille aika kivuttomasti :) Mutta nyt täytyy sanoa että sattui kyllä sellaista joka oli jokin enne.. Näin joulukuussa unen jossa minulle annettiin tyttövauva syliin. Nainen joka nyytin ojenti sanoi että tässä se nyt on. Johon vastasin hyvin tylysti: On vauvalle nimikin ja hän on Ada !
Kerroin lapsen isälle että nyt mä tiedän mikä tälle mahaasukkaalle tulee nimeksi ja se on Ada Emilia. Ja kerroin parhaalle ystävällenikin unesta.
Tyttöni sai maaliskuussa vauvan, ihanan tyttövauvan. Arvelimme molemmat että maha on ihan pojan mutta niin oltiin niin väärässä. Nimikin pysyi salassa ja jopa vaihtui useaan otteeseen :) Kun ristiäiset koitti toukokuussa ja pappi sanoi tytön nimen niin en voinnut kun hymyillä.. tätä se uneni siis tarkoitti ! Nimeksi rakkaalle tuli Ada Olivia :Heartred
Nyt olisi uusi nimi valittu mutta nyt olen ihan hiljaa :p
 
Ihania nimiä tosiaan kaikilla :) Meillä ei tosiaan ole pojalle yhtään ehdokkia, tytölle olisi yksi tai kaksi. Toiset nimet tytölle valmiina (ovat samat jotka oltaisiin esikoiselle annettu jos olisi ollut tyttö). Ajatuksia ja ehdotuksia ollaan miehen kanssa heitetty ilmoille aina kun tulee mieleen, mutta ei vielä yksikään ole kolahtanut molempiin. Luotan siihen että kun näkee pienen niin sitten tulee nimikin:)
 
Ylva! Onpa kaunis ja erilainen, vaikka onkin varsin perinteinen :)

Ahti ja Tapio muuten menee hauskasti ristiin, kun toinen järven (vai meren? Veden kuitenkin) ja toinen metsän herra :)
 
Takaisin
Top