Meille tosiaan tulossa nimiäiset tai vauvajuhla. Emme siis kuuluu kumpikaan kirkkoon, eikä esikoistammekaan ole kastettu. Olisi kiva kuulla miten teillä muilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meidät pakotettiin ottamaan neljä, koska neljä kummia täytyi papin mukaan olla.
Ristiäiset jos päästään sinne asti. Tosi kaukaista itelleni ajatella näitä vielä. Esikoisestaki mietittii vasta syntymän jälkeen.
Mepä pidettiin 3kk syntymästä ristiäiset ni oli aikaa laittaa kutsut ja miettiä nimeä. :) Mentiin salaa kirkossa naimisiinki 2 päivää ennen ristiäisiä. :D Ja papille annettiin häistä 2-3 vkoa varoaikaaKerkiää jos vain tahtoo
![]()