elpenor, täällä mies kyllä ultriin ainakin tulee ihan mieluusti mukaan, ja olihan se "tottumuksesta" kuvitellut tulevansa neuvolaankin... Mutta en ite koe tarpeelliseks, että sen nyt tässä tokassa pitäis siellä käydä, kun eihän siellä sille mitään uutta oo. Ehkä sen kerran, kun yhdessä ois sydänääniä kuunneltu, mut sekin "hoidettiin" jo ultrassa, joten tuskin tulee seuraavalle kerralle.
Muuten voin kyllä samaistua tohon "Kiinnostaakohan tota nyt yhtään..." oloon. Meillä siis ennestään piirun vajaa 3v ja liki 20kg painava jäppinen, jolta oon kieltänyt mun alamahan päällä pomppimisen nyt aivan kokonaan jo senkin takia, että se sattuu mua itseäni. Aina jos köllitään jossain yhdessä ja muistutan poikaa varovan äitin mahaa, niin silloin kyllä isi-leijonakin havahtuu ja nappaa ipanan pois mun päältä, eli eiköhän se kuitenkin oo ihan kiinnostunut...
Mut ei se ekastakaan ollu mitenkään hyperinä kaikessa mukana, tai ei sanallisesti sitä osoittanut. Enempi se huolehti sit noista käytännön asioista, kuten taloudesta, asunnosta ja autosta, ja mulle jäi sitten muu hömppäily ;)