Neuvolat, ultrat yms.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sydän lyö!! :Heartbigredja oli kasvanut ihan normaalisti perjantaista!! Näkyi, että oli mahdollisesti pieni hematooma alue joka on vuotanut! Sitä verta voi oikeasti siis tulla ihan pelottavan paljon ja silti kaikki olla hyvin. Apua miten sekaisin voi tunteet olla! Toivottavasti nyt kaikki pysyy hyvin. Ja kiitos kaikille tsempeistä!
Onnea Emilialainen, onneksi oli hematooma. Niin ja hyvä tietää että verta voi tulla paljonkin, eikä olekaan hätää... Minua pelottaa se verenvuodon mahdollisuus kovasti.

Minulla neuvola ensi perjantaina, kun on tasan 8+0. En tiedä milloin ultra on. Haluaisin mahdollisimman pian ultraan.

Tänään kävin ekassa neuvolassa tänään olis 7+4 neuvolan mukaan, varattiin ens viikolle ultra. Mulla on siis maraskuussa 2017 keskenmeno, joka nyt sit aiheuttaa pientä jännitystä. Syksyllä ennätin käyä kerran neuvolassa ja ultrassakin kerkesin sydämen lyönnit kuulemaan ja näkemään.. Mulla tulee perussairauksien vuoksi neuvola ja sairaala käyntejä aika tiuhaan.. kyllä tää vaan jännittää, et miten tämän kaverin kans käy. Oli kyllä selkemmät plussat tän raskauden alussa kun viimeks, et jotenkin luotan siihen et ainakin siellä joku on.. Anteeksi jos tuli sekava teksti, tuli tarve purkautua. Kiitos jos jaksoitte lukea.
Miiuska, ymmärrän täysin tuon pelon kun minullakin oli km viime vuonna, kesällä. Mutta nyt voi olla asiat hyvin! Toivotaan niin. Minulla myös perussairaus, on sitten noita äitipoli reissuja enemmän toisella paikkakunnalla, joka kuukausi, ja lopussa jos sinne päästään, enemmänkin, kahden viikon välein.

Tänään oli eka neuvola, hirveä määrä papereita :wideyed: isäntä kattoi jotain opusta kauhuissaan, et tuoko pitäisi lukea kokonaan :banghead: Ehkä mä tiivistän sille tärkeimmät asiat :grin Ja painoa tullut jo 3 kiloa, 8+1 siis menossa!! Se on varmasti vaan turvotuksesta ja tisseissä :smiley-angelic006 Onneks oon niin hoikka, ettei haittaa vaikka tulis vähän enemmänkin. Seuraavat ajatkin varasi jo valmiiksi, samaten ultraan tulee kutsu sitten postissa joskus... Ihan positiivinen fiilis jäi :)

Eka neuvola ja mä olin tietty sekoillut ajassa, joten olin tunnin myöhässä. :rolleyes: Eihän siinä sitten ehtinyt kuin täyttää pikaisesti perustiedot neuvolakorttiin, jotta pääsen edes maanantaina sinne lääkärineuvolaan. Uus yritys neuvolaan sitten sovitaan ensi viikolla, kun selviää viikot. Tai ylipäätään onko siellä ketään, tai edes elämää. Pitkät kolme yötä odotellessa.. tuntuu koko ajan, että joku on nyt kuitenkin pielessä, mutta toisaalta sitten taas alusta saakka ollut ihan hyvä tunne tästä kerrasta.

Mullakin oli tällä viikolla eka neuvola. Mua jännitti tosi paljon et mitä sie tapahtuu, mut oli onneksi tosi ihana terkkari :happy: Mulla on neuvolan mukaan 7+4, mutta oikeesti saattaa olla reippaasti vähemmän. Meilläkin seuraavat ajat varattiin valmiiksi ja mulle sanottiin että saan ite varata ajan niskapoimu-ultraan, onko siis Helsingissä aina näin?

Ens viikolla sitten varhaisultraan, jos sie näkyy elämää niin alan oikeesti luottaan että tää on totta :love2

Mähän unohdin ihan kokonaan tänne kirjoittaa! Me käytiin varhaisultrassa jo viime lauantaina, jolloin omien laskujen mukaan ois ollu 6+5. Pienen pieni mytty siellä näkyi, sydän löi hurjasti ja vastas 6+1. Vähän ehkä pienen huolen aiheutti kun olikin pienempi, mutta lääkäri ainaki vakuutteli ettei hätää kun mulla ehti tulla vaan yhdet menkat pillereiden lopettamisen jälkeen ni voi heitellä kierto vaikka tosi säännöllinen on aina ollu ja ne ainokaiset menkatkin oli just nappiin niinku ennenkin ja tässäkin kierrossa muka oviksen niin selkeästi tunsin. Mutta, tähän se on luotettava ja koitettava rauhoittaa mielensä :)

Onko joku lähi aikoina varannut Bulevardille nt-ultraa? Onko niitä aikoja hyvin saatavilla? Mulla on neuvola vasta torstaina kun on jo 9+0. Sen lähetteen/tunnekset saa varmaan siitä parin päivän sisää. Oisin halunnut ultran heti heinäkuun alkuun 11+ viikolle. Kesäloma ja tarkoitus olisi olla pois pk seudulta. Mutta jännittää, että ne on jo täynnä kun pääsee varaamaan niin lähellä sitä viikkoa kun haluan ajan :shifty:

Neuvolalääkäri takana ja näkyi pieni sydämen syke <3 :)

Viikkoja sai aluksi 7+4, mutta vikalla mittauksella 7+5 ja se merkattiin. Luultavasti taas nt-ultrassa 1-3pv enempi, koska plussa olisi muuten täytynyt tulla jo 3+1 tai 3+2 mikä nyt on aika mahdoton.. Mutta sama oli kuopuksesta, joten osasin odottaa. Iso kivi vierähti. :)

Onko joku lähi aikoina varannut Bulevardille nt-ultraa? Onko niitä aikoja hyvin saatavilla? Mulla on neuvola vasta torstaina kun on jo 9+0. Sen lähetteen/tunnekset saa varmaan siitä parin päivän sisää. Oisin halunnut ultran heti heinäkuun alkuun 11+ viikolle. Kesäloma ja tarkoitus olisi olla pois pk seudulta. Mutta jännittää, että ne on jo täynnä kun pääsee varaamaan niin lähellä sitä viikkoa kun haluan ajan :shifty:

Sama kiinnostaa myös minua :).

Mä kävin sie tänää kurkkimassa aikoja, noille ajoille kun mä voisin sinne mennä (9.7 alkaen) on vielä hyvin aikoja :)

huomenna eka neuvola (8+5), toisaalta tahtoisin ultraankin nopeasti varmistamaan että kaikki hyvin.. neljä enkeliä taivaalla on minulta tarpeeksi.. nyt kyllä olot ollu niin hirveitä että sen myötä uskon kaiken olevan kunnossa.. Äitini pelotteli jo että jos minä olen se joka tekee tämän perheen kaksoset... Mutta kyllä mulle se yksi riittäisi noiden kolmen lisäksi..

Sama kiinnostaa myös minua :).

Tänään varasin aikaa, yksi oli ennen juhannusta, ja siitä seuraava meni vasta juhannuksen jälkeen. Itselläni ei netin kautta ajanvaraus onnistunut, mutta onneksi puhelimitse sai helposti ajan varattua.

• Tykkään
Reaktiot: E
Takaisin