Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Emilialainen, onneksi oli hematooma. Niin ja hyvä tietää että verta voi tulla paljonkin, eikä olekaan hätää... Minua pelottaa se verenvuodon mahdollisuus kovasti.Sydän lyö!!ja oli kasvanut ihan normaalisti perjantaista!! Näkyi, että oli mahdollisesti pieni hematooma alue joka on vuotanut! Sitä verta voi oikeasti siis tulla ihan pelottavan paljon ja silti kaikki olla hyvin. Apua miten sekaisin voi tunteet olla! Toivottavasti nyt kaikki pysyy hyvin. Ja kiitos kaikille tsempeistä!
Miiuska, ymmärrän täysin tuon pelon kun minullakin oli km viime vuonna, kesällä. Mutta nyt voi olla asiat hyvin! Toivotaan niin. Minulla myös perussairaus, on sitten noita äitipoli reissuja enemmän toisella paikkakunnalla, joka kuukausi, ja lopussa jos sinne päästään, enemmänkin, kahden viikon välein.Tänään kävin ekassa neuvolassa tänään olis 7+4 neuvolan mukaan, varattiin ens viikolle ultra. Mulla on siis maraskuussa 2017 keskenmeno, joka nyt sit aiheuttaa pientä jännitystä. Syksyllä ennätin käyä kerran neuvolassa ja ultrassakin kerkesin sydämen lyönnit kuulemaan ja näkemään.. Mulla tulee perussairauksien vuoksi neuvola ja sairaala käyntejä aika tiuhaan.. kyllä tää vaan jännittää, et miten tämän kaverin kans käy. Oli kyllä selkemmät plussat tän raskauden alussa kun viimeks, et jotenkin luotan siihen et ainakin siellä joku on.. Anteeksi jos tuli sekava teksti, tuli tarve purkautua. Kiitos jos jaksoitte lukea.
isäntä kattoi jotain opusta kauhuissaan, et tuoko pitäisi lukea kokonaan :banghead: Ehkä mä tiivistän sille tärkeimmät asiat
Onneks oon niin hoikka, ettei haittaa vaikka tulis vähän enemmänkin. Seuraavat ajatkin varasi jo valmiiksi, samaten ultraan tulee kutsu sitten postissa joskus... Ihan positiivinen fiilis jäi :)
Mulla on neuvolan mukaan 7+4, mutta oikeesti saattaa olla reippaasti vähemmän. Meilläkin seuraavat ajat varattiin valmiiksi ja mulle sanottiin että saan ite varata ajan niskapoimu-ultraan, onko siis Helsingissä aina näin?

Onko joku lähi aikoina varannut Bulevardille nt-ultraa? Onko niitä aikoja hyvin saatavilla? Mulla on neuvola vasta torstaina kun on jo 9+0. Sen lähetteen/tunnekset saa varmaan siitä parin päivän sisää. Oisin halunnut ultran heti heinäkuun alkuun 11+ viikolle. Kesäloma ja tarkoitus olisi olla pois pk seudulta. Mutta jännittää, että ne on jo täynnä kun pääsee varaamaan niin lähellä sitä viikkoa kun haluan ajan![]()
Onko joku lähi aikoina varannut Bulevardille nt-ultraa? Onko niitä aikoja hyvin saatavilla? Mulla on neuvola vasta torstaina kun on jo 9+0. Sen lähetteen/tunnekset saa varmaan siitä parin päivän sisää. Oisin halunnut ultran heti heinäkuun alkuun 11+ viikolle. Kesäloma ja tarkoitus olisi olla pois pk seudulta. Mutta jännittää, että ne on jo täynnä kun pääsee varaamaan niin lähellä sitä viikkoa kun haluan ajan![]()
Sama kiinnostaa myös minua :).