Neljän suora
Puuhakas puhuja
Mulle ei kans tosta hormonaalisesta ehkäsystä meinannu sopivaa löytyä, mut lopulta Microluton-minipillerit sopi. Taitaa olla sama aine ku yleisemmässä hormonikierukassa. Ensin mietin sitäkin nyt jatkoehkäsyks, mutta täällä se laitetaan vasta ku menkat alkaa eli voi mennä taas vuosi ja sit pitää sinne vastaanotolle selvitä just silloin ku vuotaa. Liikaa liikkuvia osia mulle... Hormonikierukassa taitaa max vaikutus olla jopa 5 vuotta, mut sit mietin sitäkin, että eiköhän nää mun lapset oo jo tässä ja toisaalta en välitä hirveesti noista vierasesineistä itessäni. Lähtevät kuitenkin litomaan tai vitonen syntyy antenni päässä... :)
Toi Essure on varmaan se missä laitetaan munanjohtimiin ne jotku "spiraalit" ja ne tavallaan sit arpeutuu ja kapseloituu sinne. Ei jotenki sekään innosta, ei kyllä se johtimien sitominen ja pätkiminenkään.
Kumit on sieltä ja poikittain, mutta täytyy nyt vielä ton toisenkin osapuolen kanssa neuvotella miten tehdään. Siltä suunnalta ei kyllä ehdotonta eitä ole tohon sterilisaatioon tullu. Ja sit mä saisin olla taas luonnon lapsi ilman mömmöjä ja ylimääräsiä osia
Toi Essure on varmaan se missä laitetaan munanjohtimiin ne jotku "spiraalit" ja ne tavallaan sit arpeutuu ja kapseloituu sinne. Ei jotenki sekään innosta, ei kyllä se johtimien sitominen ja pätkiminenkään.
Kumit on sieltä ja poikittain, mutta täytyy nyt vielä ton toisenkin osapuolen kanssa neuvotella miten tehdään. Siltä suunnalta ei kyllä ehdotonta eitä ole tohon sterilisaatioon tullu. Ja sit mä saisin olla taas luonnon lapsi ilman mömmöjä ja ylimääräsiä osia