Meillä oli rakenneultra uudenvuoden aattona. Kaikki pääosin ihan kunnossa. Vastasi kooltaan viikkoja ja painoarvio 402 g. Vasen munuaisallas näytti vaavilla isommalta kuin oikea. Vaikka ultraaja sanoi, että ne voi olla normaalistikin eri kokoiset niin meidän täytyy kuitenkin jossain vaiheessa käydä vielä kontrollissa jossa munuaisaltaiden koko katsotaan uudestaan. Kyseltiin sitten, että mitä se käytännössä tarkoittaa jos munuaisaltaat on eri kokoiset ja aiheuttaako se jotain toimenpiteitä, niin ei kuulemma mitään muuta haittaa kuin se, että vauvalla voi jo pienestä asti olla virtsatietulehduksia. Ja jos kontrollikäynnillä edelleen altaat erikokoiset niin sitten vaavin munuaiset ultrataan vielä heti syntymän jälkeen jotta mahdollisiin tulehduksiin osataan sitten varautua.
Sukupuolikin tiedusteltiin, niin kovasti se tytöltä vaikutti. Mulla on ollu koko raskauden todella vahva poikafiilis niin olin tosi yllättynyt. Eipä sillä mitään väliä ole, mutta jotenkin olin ihan asennoitunut, että poikahan sieltä tulee, ihan varmasti.
Tänään ostin Kappahallin ale-rekistä ekat vauvan vaatteet ja en vaan pystyny valkkaamaan sieltä mitään selkeitä tyttövaatteita kun vieläkin miettii, että mitä jos se kuitenkin on poika :)