Mä jotenkin toivon, että mulle sanottais neuvolassa jostakin jotakin. Tuntuu, että jo ekasta raskaudesta oletettiin, että koulutukseni puolesta tiedän. Nyt oletetaan, että kun lapsia on jo ennestää ei tartte enää selittää. Välillä sitten kyselen, että "mitäs se nyt tarkoittikaan". Sairaalassa on ollu sitten ihan eri meininki ja musta on hyvä, että ennemmin oletetaan että ei tiedä ja selittää turhaan ku jättää asioita kertomatta.
Mulle on tehty noi keskenmenojen tarkistusultrat alakautta samoin varhasilla viikoilla ku vuodin ja sitten ku piti raskauden kesto selvittää myöskin varhasilla viikoilla. Muistelisin, että rv10 jälkeen onnistuu jo mahan päältä jos rakossa on virtsaa.
Ja onhan se paino tietty suurempi vaatteet päällä, mutta se mitataan aina vaatteet päällä eikä oo ihan grammalleen. Suuremmat heilahdukset sitten huomataan silleenkin. Ja voihan sitä yrittää tätille sanoa, että viimeks oli paljon päällä tms. Ite yleensä jo verenpaineen mittaukseen karsin päälimmäiset paidat pois ja laitan ne vasta lähtiessä takas