Mua niin suututtaa.
Soitin keskiviikkona meidän neuvolatädille, kun olen hieman huolissani ollut kun muutamia kipeitä supistuksia tullut. Hän totesi minulle puhelimessa vaan, että ei sille tässä vaiheessa mitään voi jos menee kesken ja lisäsi vielä, että mitään ei tehdä kun raskaus vielä niin alku vaiheessa (21+4). Olin niin hölmistynyt kommenteista, etten osannut muuta kuin lopettaa puhelun.
Onneksi tiistaina on käynti niin voin kysyä vähän tarkemmin, että millä raskausviikolla sitten rupeavat tutkimaan ja hoitamaan...?!?!?!?
Tuli kyllä niin paska fiilis!!!
Soitin keskiviikkona meidän neuvolatädille, kun olen hieman huolissani ollut kun muutamia kipeitä supistuksia tullut. Hän totesi minulle puhelimessa vaan, että ei sille tässä vaiheessa mitään voi jos menee kesken ja lisäsi vielä, että mitään ei tehdä kun raskaus vielä niin alku vaiheessa (21+4). Olin niin hölmistynyt kommenteista, etten osannut muuta kuin lopettaa puhelun.
Onneksi tiistaina on käynti niin voin kysyä vähän tarkemmin, että millä raskausviikolla sitten rupeavat tutkimaan ja hoitamaan...?!?!?!?
Tuli kyllä niin paska fiilis!!!
Alussa, kun puoliväli on jo takana. Huh. Nykypäivänä sitäpaitsi pystytään pelastamaan jo aika pieniäkin keskosia, joten eikö sillon kannata yrittää pitää vauvaa äidin mahassa kasvamassa keinolla millä hyvänsä.. Ja muutenkin en puhuisi enää mistään "näin saattaa käydä" keskenmenosta puolen välin jälkeen..
Heinäkuussa on sitten ensimmäinen lääkäri- aika. Sekin on toisessa neuvoassa kun meidän oma neuvola on kiinni kesän.
Hyvää kesää kaikille, vaikk vettä vähän sataakin..