chevy, olisin iloinen jos mun paino olis noussut vain 7kg mutta mulla oli tullut viime neuvolaan mennessä 10kg ja tarkastus oli rv 17+0.. kyllä muakin harmitti niin pirusti ja harmittaa vieläkin, mutta minkäs sille nyt enää mahtaa. Mulla on ollut koko alkuraskauden koko ajan nälkä, aikasemmin oli tunnin välein pakko syödä jotain. Nyt voin olla jopa kolme tuntia syömättä. Ja sillon kun mulla oli äklötystä, en voinut syödä mitä vaan. Alas ei mennyt etenkään mikään terveellinen. Jos voisin aloittaa alusta, niin olisin tarkempi syömisistä.. mutta nyt ei voi muuta kun voivotella..
kesti terkkatätillä jonku aikaa saaha sydänäänet kuuluumaan doplerilla mut kyllä ne sit löyty..seuraava neuvola onki vasta juhannusviikolla eli kerkee rakenneultra olee ensin.
HYVÄ, koska kyllä se ehtii tässä vielä noussa jos on noustakseen. Ja tuo paino on lähes tulkoon kaikki siis vauvan ja siihen liittyvien asioiden tekemää painoa.
Sykkeet kuulu hyvin, siellä pieni sydän pompotteli.
Jänskättääkö muutto takas Irlantiin? Jäättekö sinne sitten kokonaan/pitemmäksi aikaa? :)