Me hoidettiin mun eka neuvola samalla kun esikoisen 10kk käynti. Siinähän ne menee hyvin samassa kun terkkarikin on tuttu. Puhutaanko turvotuskiloista? 3,9 kg tullu jostain vaikken oo pystyny edes syömään. Turposin kyllä esikostakin samantien hulluna, nyt näemmä sama juttu. Sit tuleeki laihtuminen - kiinniotto - loppua kohti yletön painonnousu. Katsotaan jos tällä kertaa sais hillittyä sitä. Tosin ne kilot kyllä lähtiki sitten hyvin pois.
Meillä tehdään ar-ultra kaikille ja siellä arvioitiin la. Ens viikolla seuraava niskaturvotusultra ja lasketun ajan tarkistus ja sit täytyy varailla seuraava neuvola. Yhdistänen esikoisen 1v neuvolan kanssa kun osuu samalle viikolle kun mun 16. viikko. Toisessa raskaudessa ei näemmä tartte pistäytyä neuvolassa niin usein.
Meillä tehdään ar-ultra kaikille ja siellä arvioitiin la. Ens viikolla seuraava niskaturvotusultra ja lasketun ajan tarkistus ja sit täytyy varailla seuraava neuvola. Yhdistänen esikoisen 1v neuvolan kanssa kun osuu samalle viikolle kun mun 16. viikko. Toisessa raskaudessa ei näemmä tartte pistäytyä neuvolassa niin usein.