nuusku, ymmärrän hyvin sun fiilikset. mulla on ollut koko raskauden ajan kauheita epäluuloja ja huolta. alkuraskaudessa oli kaikenlaisia vuotoja ja sitten kun ne onneks loppui, loppui myös raskausoireet, eikä tavallaan ollut mitään konkreettista, minkä perusteella tiedostaisi olevansa raskaana. ekat liikkeet tunsin vasta tossa pari päivää sitten ja olin jälleen kerran huolissani, kun täällä monet on tunteneet niitä jo jostain 16+ viikolta asti, tai jopa aiemmin. eipä ne liikkeet vieläkään tunnu kuin ehkä kerran vuorokaudessa hetken ajan.
mä oon saanut kamalasti mielenrauhaa kotidopplerista, jolla oon voinut kuunnella vauvaa aina epäluulojen iskiessä.
en tiedä millä viikoilla nuusku olet, mutta toivon kovasti, että rupeat pian ne liikkeet tuntemaan ja voit olla loppuraskauden luottavaisemmalla mielellä!
mä oon saanut kamalasti mielenrauhaa kotidopplerista, jolla oon voinut kuunnella vauvaa aina epäluulojen iskiessä.
en tiedä millä viikoilla nuusku olet, mutta toivon kovasti, että rupeat pian ne liikkeet tuntemaan ja voit olla loppuraskauden luottavaisemmalla mielellä!