myrsky
Näppärä viestien naputtelija
Eemi Mullakin käy sokrut matalalla, just sillon kun oon pitkään syömättä. Se on ihan normia kyllä ns. terveelläkin sokrut käy alhaalla jos pitkään paastoilee. Sokerirasituksessahan seurataan miten hyvin arvot rasituksen jälkeen palautuu, eli toimiiko elimistön mittarit normisti [:D] Jos olis aihetta hätään ja huoleen niin sillon sokrut hyppis ylös alas holtittomasti. eli kyllä se niin on että heiluis ne arvot molempiin suuntiin.
Tää täällä onnessaan odottelee seuraavaa neuvola käyntiä, katotaan mihin suuntaan se vaaka lukemia heittelee, mutta pääsenpähän kehumaan ettei sokruissa ollut häikkää. Kun se meitin neukkutätsä oli lähes varma että nyt on mulle puhjennut raskausajandiabetes[:)]
On niiiiiiiiiin ylpeä isosta masustaan <3
Tää täällä onnessaan odottelee seuraavaa neuvola käyntiä, katotaan mihin suuntaan se vaaka lukemia heittelee, mutta pääsenpähän kehumaan ettei sokruissa ollut häikkää. Kun se meitin neukkutätsä oli lähes varma että nyt on mulle puhjennut raskausajandiabetes[:)]
On niiiiiiiiiin ylpeä isosta masustaan <3
, kohdunpohjankorkeus oli odotettua paljon alempana 18 (pisti kyllä tätä mammaa vähän jännittämään, että mistä moinen), sydänäänet oli 140, tällä kertaa siellä köllöteltiin vasemmalla puolella.