Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin varaan neuvolan vasta varhaisultran jälkeen. Ollut useampi keskenmeno, niin ei uskalla "turhaan" varata neuvolaa vielä.Mä en uskalla luottaa tähän, pessimisti kuin olen, joten kelasin varata neuvolan vasta, jos varhaisultrasta tulee hyviä uutisia.
Sä saat siis sen trisomiataustan takia niptin?Peruin eilen ajan lapsettomuushoitoihin kun ei nyt olekaan tarvetta. Viikon päästä eka neuvola ja toivottavasti päästään heti ensi perjantaina verikokeisiin ja NIPTiin. Taustalla pitkä yritys ja vuosi sitten samaan aikaan olin raskaana mutta päädyttiin keskeyttämään raskaus trisomia löydön vuoksi Jännittää tajuttomasti tulevat testit
Juu siksipä juuriSä saat siis sen trisomiataustan takia niptin?
En muista ihan tarkasti mitä puhuttiin, mutta kysyttiin onko koronarokotus ja kerroin että on sama tilanne kuin sulla, eli kaksi+sairastettu. Mutta minulle ei kyllä (ainakaan silleen että olisin ymmärtänyt ) suositeltu nyt ottamaan lisää. Muistakin rokotteista oli puhetta ja en tarkkaan muistanut mitä on millonkin otettu ja onko vanhentuneita (varmaan on).Puhuttiinko teillä ensimmäisellä neuvolakäynnillä rokotuksista? Olin itse aika yllättynyt siitä, että raskaana oleville suositellaan 3. ja 4. rokotetta koronaan. Olen itse saanut niitä kaksi ja sairastanut taudinkin jo kahdesti, joten mitään mielenkiintoa lisäpiikkejä kohtaan ei ole varsinkaan nyt raskaana.
Jäykkäkouristus oli itselläni päässyt vanhentumaan pari vuotta sitten, mutta sen ajattelin uusia vasta ihan loppuraskaudessa tai heti syntymän jälkeen.
Ei ollu mulla mitään puhetta rokotteista, ei korona tai muistakaan.Puhuttiinko teillä ensimmäisellä neuvolakäynnillä rokotuksista? Olin itse aika yllättynyt siitä, että raskaana oleville suositellaan 3. ja 4. rokotetta koronaan. Olen itse saanut niitä kaksi ja sairastanut taudinkin jo kahdesti, joten mitään mielenkiintoa lisäpiikkejä kohtaan ei ole varsinkaan nyt raskaana.
Jäykkäkouristus oli itselläni päässyt vanhentumaan pari vuotta sitten, mutta sen ajattelin uusia vasta ihan loppuraskaudessa tai heti syntymän jälkeen.