Neuvolakäynnit

Täällä varattu eka neuvola aika 16.3 ! Jännää. Meillä neuvolakäynnit kuuluu myös työaikaan. :)
Typerä kysymys, mutta onko teillä nuo ultrat varattu ihan terveyskeskuksen kautta? Mietin, jos koittaisin soittaa meidän tk ja kysyä pääsisikö ultraan, kun kierrot heittäneet 24-32pv eikä mitään hajua hedelmöittymisen ajankohdasta.
Neuvolasta saa varhaisultran, jos se katsotaan tarpeelliseksi. Siihen on tietyt kriteerit. Itse sain esim koska pitkät kierrot ja vasta kierukka poistettu. Suurin osa varhaisultrista hoidetaan omakustanteisesti yksityisellä.
 
Neuvolasta saa varhaisultran, jos se katsotaan tarpeelliseksi. Siihen on tietyt kriteerit. Itse sain esim koska pitkät kierrot ja vasta kierukka poistettu. Suurin osa varhaisultrista hoidetaan omakustanteisesti yksityisellä.
Okei! Kiitos tiedosta. 🙂
 
Miulla aiemmin ollut vuorotyö niin aina piti sopia työajanulkopuolelle. Nyt ekaa kertaa arkitöissä niin itselleni tuli positiivisena yllätyksenä tuo, että saa käydä työajalla. Oletteko sitten ilmoittaneet heti työnantajalle, että saatte jo ekat neuvolakäynnitkin työajaksi?
Mä olen kertonut muista syistä töissä varhaisessa vaiheessa, joten neuvolakäynnit on ollut helppo sopia ja saada palkallisena. En tiedä miten toimia jos ei ole kertonut.
 
Meillä ei ole palkallista aikaa vaikka tessissä tuo sama lukeekin mistä aiemmin kerrottiin. Koska meidän vuorot lukittuu vasta aina viikko kerrallaan niin kun hyvissä ajoin ilmoittaa niin saadaan työvuorot järjestettyä niin ettei ne mene päällekkäin🙄meidän tuo järjestelmä on niin perseestä että en yhtään yllättynyt tästäkään asiasta….
 
Mie kans varasin ihan suosiolla työajan ulkopuolelle ja en oo uskaltanut kyllä töissä hiiskua vielä sanaakaan 🙈 aloitin kaikenhyvänlisäks vasta pari kk sitten uudessa työssä
 
Ihteenikin vähän jännittää kertominen kun tasan viikko ennen plussaa miut vakinaistettiin. Virallisestikin vakisoppari alkaa vasta 1.3. 😅
 
Itse sain myös tuon ekan neuvolakäynnin työajan ulkopuolelle ja koitan seuraavatkin saada niin, että mahd. myöhään tarttisi töissä kertoa. TOKI mulla alkaa uusi extra työ pari vk päästä, joka on fyysistä niin en tiedä miten pitkään siellä jaksaa.. Extratyön koeaika loppuu samoihin aikoihin, kun jään äitiyslomalle niin en tiedä kuinka kauan tuolla saa sitten noita extroja tehdä, ennekuin laittavat pihalle tms. :tears:
 
Täälläkin varattu eka neuvola ja aika on 28.3. Mä oon tehnyt osa-aikatyötä ja samalla oon katellut muunlaisia hommia. Nyt tuntuu vaan hullulta laittaa mihinkään kokoaikasiin vakkari töihin hakemuksia.😅 Noh kyllä tässä näinkin pärjäilee ihan hyvin.
 
Täälläkin varattu eka neuvola ja aika on 28.3. Mä oon tehnyt osa-aikatyötä ja samalla oon katellut muunlaisia hommia. Nyt tuntuu vaan hullulta laittaa mihinkään kokoaikasiin vakkari töihin hakemuksia.😅 Noh kyllä tässä näinkin pärjäilee ihan hyvin.
Se tässä onkin niin kinkkistä, kun raskaus ei saisi vaikuttaa työnhakuun/palkkaamiseen yms. mutta ainakin itsestäni tuntuu jotenkin "epäreilulta" viedä paikka joltakin, joka voi tehä työtä pidempään ja paremmalla tempolla kuin minä. :No Evil Monkey:
 
Se tässä onkin niin kinkkistä, kun raskaus ei saisi vaikuttaa työnhakuun/palkkaamiseen yms. mutta ainakin itsestäni tuntuu jotenkin "epäreilulta" viedä paikka joltakin, joka voi tehä työtä pidempään ja paremmalla tempolla kuin minä. :No Evil Monkey:
No jep! Ja itekin oon tosi rehellinen, niin mun on tosi vaikea olla haastatteluissa silleen et "joo pystyn sitoutumaan todella pitkäksi aikaa". Ja sit oon myös kova stressamaan aina uuden työn alussa, eli ei haluis hirveitä stressitasoja myöskään tähän ajalle.😬
 
No jep! Ja itekin oon tosi rehellinen, niin mun on tosi vaikea olla haastatteluissa silleen et "joo pystyn sitoutumaan todella pitkäksi aikaa". Ja sit oon myös kova stressamaan aina uuden työn alussa, eli ei haluis hirveitä stressitasoja myöskään tähän ajalle.😬

Siis sama. :tears:
 
Eilen varasin neuvola-ajan, viikoilla 4+5 (en uskaltanut varata aiemmin, kun olin ihan varma että kuitenkin menee kesken). Hyvältä vielä toistaiseksi näyttää :) Eka neuvola 15.3. rv 8+0, en tiedä, miten maltan sinne saakka. Kävin HCG-verikokeessa 4+1, jolloin arvo oli 543, käyn varmaan vielä 5+1 eli torstaina uudestaan, että saan jotain mielenrauhaa. Tämä on siis esikoiseni, jota odotan, ja yritimme häntä yli 1,5 vuotta saamatta plussan plussaa. Siksi pelkään menetystä niin paljon :'(
 
Eilen varasin neuvola-ajan, viikoilla 4+5 (en uskaltanut varata aiemmin, kun olin ihan varma että kuitenkin menee kesken). Hyvältä vielä toistaiseksi näyttää :) Eka neuvola 15.3. rv 8+0, en tiedä, miten maltan sinne saakka. Kävin HCG-verikokeessa 4+1, jolloin arvo oli 543, käyn varmaan vielä 5+1 eli torstaina uudestaan, että saan jotain mielenrauhaa. Tämä on siis esikoiseni, jota odotan, ja yritimme häntä yli 1,5 vuotta saamatta plussan plussaa. Siksi pelkään menetystä niin paljon :'(
Varhaisultraan meen yksityiselle varmaan ensi viikolla 6+2, tuun muuten hulluksi tietämättömyydestä
 
Mulla olis ollu huomenna eka neuvola mutta soittivat tänään, että se terkka on sairastunu ja pitää siirtää. Tasan viikon päähän meni ja sillon on viikkoja 7+3.
 
Jaahas, tämäkin lahopää sai viimein soitettua neuvolaan. Aika olisi siis perjantaina, kuulemma heillä on myös jonkin sortin käsiultra? Nyt alkoi jännittämään ja paljon.
 
Täällä ensimmäinen neuvola 8.3. Menen varhaisultraan 9.3. ja jotenkin olisi ollut kiva, että olisi saanut varmuuden raskaudesta ennen ensimmäistä neuvolaa.
 
Jaahas, tämäkin lahopää sai viimein soitettua neuvolaan. Aika olisi siis perjantaina, kuulemma heillä on myös jonkin sortin käsiultra? Nyt alkoi jännittämään ja paljon.
Tämmösellä mut ultrattii tänää, ei sillä mitää nähny muuta ku et kohtu on laajentenu.
 
Mullakin piti olla huomenna aamulla neuvola mutta siirtyi ensi viikkoon ja niiin ärsyttää kun ootin jo mooonta viikkoa ja oon nukkunut huonosti sen takia kun jännitän aina asioita ☹️niin nyt saa jatkaa unettomia öitä..
 
Täällä ensimmäinen neuvola 8.3. Menen varhaisultraan 9.3. ja jotenkin olisi ollut kiva, että olisi saanut varmuuden raskaudesta ennen ensimmäistä neuvolaa.
Mä mietin, että varaisin tonne sun vinkkaamaan paikkaan varhaisultran. Siellä näytti olevan hyvin aikoja ja on kyllä edukas. 🙂🥰
 
Takaisin
Top