Neuvolakäynnit

Eka neuvolakäynti tänään! Aika myöhästyi vielä aamulla hoitaja poissaolon takia tunnilla, mutta sattui onneksi mukava uusi terveydenhoitaja. Meni kokonainen tunti.
Kyselin mahdollisuudesta päästä seurantaan hematooman takia, mutta valitettavasti sellaista ei ole. Hoitaja kuitenkin suositteli käymään muualla jos siihen on mahdollisuus ja tuo mielenrauhaa, arvostan tätä rehellisyyttä. Nyt sitten vaan ensi viikon kolmatta varhaisultraa ja saman päivän labroja kohti….
 
Nyt kun ultrassa löytyi syke niin varataan huomenna eka neuvola-aika. Mies tulee mukaan kunhan saan sovittua sellaisen ajan että työltään pääsee paikalle🙂
 
Mulla eka neuvola 15.12. kerkeenpä käydä ultrassa eka varmistaa, et siel pieni on mukana🤭
 
Toivotaan sit et meilläkin, menee muutenkin tosi pitkälle se neuvolakäynti
Joo mullaki oli eka neuvola viikko siit tiistain, sillon oli 10+4. Mä en tiiä et kuuluuks se nykyään siihen ekaan käyntiin vai oliks vaan fiksu terkka. Esikoisest ku kävin 2019 niin ei ois ultrattu, mut ei saatu sydänäänii kuuluvii ni se kivikautinen ultra oli vapaana. Nyt siel oli ainaki uudemman näkönen laite ku sillo aikanaa 😂
 
Millä viikoilla teillä on seuraava neuvola käynti ekan jälkeen.
Meillä eka oli viikolla 9 ja seuraava vasta vko 16.
 
Millä viikoilla teillä on seuraava neuvola käynti ekan jälkeen.
Meillä eka oli viikolla 9 ja seuraava vasta vko 16.

Mulla oli eka rv 9, rv10 oli neuvolalääkäri ja sit seuraavan varaan rv 14-16
 
Ensimmäinen neuvola oli 9+0 ja seuraava on 16+0. Tässä välissä on nyt myös seuraavalla viikolla nt-ultra 12+5 ja neuvolalääkärin aika 14+1.
 
Aiemmista raskauksista muistan ettei näin pitkää väliä olisi ollut mutta eipä tässä oo ollu tarvetta turhaan siellä juostakaan. Sitä varmaan ehtii sit loppuajasta käydä tiuhaan tahtiin.
 
Takaisin
Top