Neuvolakäynnit

Ja onhan se miehelleki varmaa kiva et se saa paljon infoa myös☺️ Ku eka lapsi meille molemmille 😍
Joo ehdottomasti ja siellä kysytään miehen suvun sairauksista ja miehen elintavoista ni hyvä olla senkin puolesta itse vastaamassa 😌
 
Ei olla vielä juteltu, mutta luulen, että käyn ekan käynnin yksin. Täytyy vaan muistella ne suvun sairaudet etukäteen. Tasan 3 vkoa ekaan käyntiin!
 
Ensimmäinen Neuvola aika on 28.11 vasta! Onneksi varhaisultra 20.11 🙈
 
Musta on ihan kiva, että mies tulee mukaan neuvolaan. Eka neuvola on kyllä vasta ma 5.12., kun oon työmatkalla koko edellisen viikon 😑 Ollaan mietitty varhaisultraa ja tekis kovasti mieli jo varailla aikaa siihen, mutta ehkä odottelen vielä.
 
Musta on ihan kiva, että mies tulee mukaan neuvolaan. Eka neuvola on kyllä vasta ma 5.12., kun oon työmatkalla koko edellisen viikon 😑 Ollaan mietitty varhaisultraa ja tekis kovasti mieli jo varailla aikaa siihen, mutta ehkä odottelen vielä.
Itelle kyl ehdoton ajatus et mies tulee mukaan, ittee kuitenni jännittää ja pelottaa sen verran ni kiva et on tulea vierellä🤭🥰
 
Miks te kaikki pääsette noi aikasin neuvolaan? 🥹 mul on vast 13.12. ja sillo on 10+4. Tääl ei oteta ennen 10 viikkoo.. Sinänsä ei haittaa ku ei siel tuu mitää uutta mut onhan siin oma fiilis aina mennä sinne 😁
 
Miks te kaikki pääsette noi aikasin neuvolaan? 🥹 mul on vast 13.12. ja sillo on 10+4. Tääl ei oteta ennen 10 viikkoo.. Sinänsä ei haittaa ku ei siel tuu mitää uutta mut onhan siin oma fiilis aina mennä sinne 😁
Hauska 🤭 varmaa riippuu paljon paikkakunnasta 😂
 
Keväällä oli eka neuvolakäynti ja ekat labrat tulossa vasta rv11 jälkeen, kunnes kahtoivat että tulee muuten kiire ennen nt-ultraa joka oli jo varattu 12+2:lle, kun ei edes verikokeita vieläkään ollut otettu. Olin toki varhaisultrassa käynyt 6+2, mutta se oli ihan eri maakunnassa tehty, eikä siellä tosiaan muuta kuin varmistettu raskauden sijainti. Joutuivat neuvolasta sit ihan raivaamaan kalenterista aikaa sitten, ja pääsin muistaakseni 9+2. Sitä edeltävässä raskaudessa kävin ekan kerran neuvolassa vasta 12+2 ja siitä kiireen vilkkaan nt-ultraan. Eli on tosiaan hajontaa milloin pääsee ekalle käynnille. Toivon, että tässä nykyisessä pääsisi vähän aikaisemmin ekalle käynnille tai edes ilman tappeluja tai kaikki sujuisi kerrankin mutkattomasti :rolling:
 
Meilläpäin eka neuvola on viikolla 8-9. Mulla on eka käynti 29.11 ja osuus siis viikolle 9+
 
Miks te kaikki pääsette noi aikasin neuvolaan? 🥹 mul on vast 13.12. ja sillo on 10+4. Tääl ei oteta ennen 10 viikkoo.. Sinänsä ei haittaa ku ei siel tuu mitää uutta mut onhan siin oma fiilis aina mennä sinne 😁
Jännä kyllä miten noi vaihtelee 🤔 Täällä eka neuvola on yleensä 8-9 viikolla, mutta mulla menee nyt melki sinne 10 viikolle. Onneks aika on aamulla, niin saan annettua samalla verikokeen ja virtsanäytteen.
 
Eka neuvola 25.11., jolloin 8+6 menossa :) Vielä puolison tulo mukaan epävarmaa, on kuitenkin töissä. Ja neuvolaa varatessa olin niin paniikissa, etten osannu ajatella 🤣 mutta mahdollisesti koittaa saada sen vapaaks :) seuraavat käynnin ajotetaan si vapaapäiville :)
 
Miks te kaikki pääsette noi aikasin neuvolaan? 🥹 mul on vast 13.12. ja sillo on 10+4. Tääl ei oteta ennen 10 viikkoo.. Sinänsä ei haittaa ku ei siel tuu mitää uutta mut onhan siin oma fiilis aina mennä sinne 😁
Etkös sääkin ollut Oulusta 🤔 mie sain 28.11 ajan ja oon sillon 8+2
 
Etkös sääkin ollut Oulusta 🤔 mie sain 28.11 ajan ja oon sillon 8+2
Minä myös Oulusta ja mulla aika 9+2. Olisi otettu jo aiemmalle viikolle jos th:lla olisi ollut vapaita aikoja (halusin tietylle). Oukan sivuilla on että eka aika on rv 8-10 välillä. Aika outoa jos @anng oot saanut ohjeistuksen että vasta rv 10 eka aika.
 
Takaisin
Top