Neuvolakäynnit

Minä myös Oulusta ja mulla aika 9+2. Olisi otettu jo aiemmalle viikolle jos th:lla olisi ollut vapaita aikoja (halusin tietylle). Oukan sivuilla on että eka aika on rv 8-10 välillä. Aika outoa jos @anng oot saanut ohjeistuksen että vasta rv 10 eka aika.
Vastasin toho aiemmin, en osannu lainaa molempii mut sullekki sama vastaus 😆
 
Aa joo tuo selittääkin! Mietinkin jo että onpa outoa 😅
Pitäis varmaan vaihtaa ne Ouluun takas. Jätin ne Kempeleeseen ku muutettii sielt pois ku siel toimi nii hyvi tk-puoli, mut nytku sielläki on akuutti ni ei ois välii mis kävis. Ja ois ehkä lyhyempi matkaki, vaikkei täst oulunsalost nyt nii tolkuton matka ookkaa 😅
 
Pitäis varmaan vaihtaa ne Ouluun takas. Jätin ne Kempeleeseen ku muutettii sielt pois ku siel toimi nii hyvi tk-puoli, mut nytku sielläki on akuutti ni ei ois välii mis kävis. Ja ois ehkä lyhyempi matkaki, vaikkei täst oulunsalost nyt nii tolkuton matka ookkaa 😅
Toisaalt Kempeleen neuvolal on ostosopimus (?) Terveystalol ja siel on parempi ultra 😅
 
Nyt on mullakin ensimmäinen neuvola varattu! En tiedä miksi, mutta mua jännitti kauheesti soittaa tuonne vaikka vastaavia puheluita ja keskusteluja käynyt hoitavan klinikankin kanssa ties kuink monta 😂 mutta oli tosi kultainen hoitaja joka vastasi ja onnittelikin yms! Ei meinattu mahtua mihinkään neuvolaan ensikäynnille, oli tooosi täyttä. Meille nyt eka käynti osuu 8+6. Eli jos siellä on joku joka ei ole soittanut vielä, niin suosittelen, ainakin pääkaupunkiseudulla näköjään ruuhkaa!
 
Sain ekan ajan neuvolaan 28.11., jolloin 7+2. Kuulemma silloin ihan tietojen ja äitiyskortin täyttämistä. Verikokeet vasta vko 10 ja ultra vko 12. TH sanoi, että sydänäänien kuuntelu vasta vko 16.
Tuntuy jotenkin kamalalta, että pitää odottaa näin kauan (vkolle 10-12), että ns testitulokset varmenevat..
 
Soitin neuvolaan ja kylläpä jännitti! Sain ajan 15.12. jolloin on 9+0 🥳 ajanvarauksessa ei sanottu mitään, että otetaanko tuolla käynnillä verikokeita tms. joten kaiketi tuohon ei tarvitse valmistautua sen kummemmin.
 
Mulla eka neuvolakäynti 24.11. joka osuu rv 7+6. Ruuhkaa tuntu täälläki olevan ku ensikäynti oli vähän hankala löytää 😅 mies tulee mukaan myös koska ensimmäinen tulossa, kaikki on molemmille niin uutta ja ihmeellistä 🙂
 
Hyvä kun täällä puhuttiin ruuhkasta, niin tajusin käydä itsekin varaamassa ajan, että sain meidän tutun neuvolaladyn! Tasan yksi aika oli hälle vapaana suositeltuun aikaikkunaan, mutta vasta 9+4.
 
Menettekö ekalle käynnille yksin vai puolison kanssa?

Ei miestä kiinnosta pätkääkään :D jos suostuisi isyyden tulla tunnustaa ja sit jos vauva saadaan maailmaan niin ekaan neuvolaan. Mut mulla on niin pitkät taustat et ekat neuvola käynnit menee aina hoitohistorian läpikäyntiin..
 
Tänään tosiaa käyty ekassa neuvolassa ja se meni kivasti. Saatiin tosi mukava neuvolatäti meille ☺️ Joten positiivisin mielin jatketaan matkaa pikku pavun kanssa 👍🏻 Se laitto labra ja np-ultraan lähetteet. Ultra aika pitäisi tulla postissa, saa nähä mihi se menee ku tulee joulun pyhät soppelisti häiritsemää😅🤔
 
Takaisin
Top