Neuvolakäynnit

Meillä myös eka neuvola heinäkuussa, tarkemmin sanottuna 5.7. Naurattaa, kun käytettiin esikoinen 1v. neuvolassa keväällä ja silloin neuvolatäti jo kyseli, että joko tuntuu, että haluttaisiin sisaruksia. Sanoin sitten siihen, että kyllä varmasti aikanaan, johon neuvolatäti totesi, että ”no, katsotaan nähdäänkö äidin kanssa sitten jo kesällä, heh heh”. Nyt voin mennä yllättämään hänet heinäkuussa, enpä olisi arvannut :Grinning Face:
 
Mulla neuvola 19.7 ja aika hassusti sattui samalle päivälle mille olin varhaisultrankin varannut viikkoja sitten 😊 Neuvola vaan heti aamusta. Sopivasti oon myös lomalla niin on aikaa juoksennella ympäri kyliä 😌
 
Pitäisi vissiin soittaa neuvolaan! Mut hitsi vie, en tiiä ku on niin epätodellinen olo välillä että en jotenkin osaa toimia 🙈 tuli mieleen, että koska mun kierto on ollut esikoisen syntymän jälkeen melkoisen epäsäännöinen, voisikohan julkiselta saada varhaisultraan lähetteen.. lähinnä, et osaa sit varata oikeaan kohtaan nt-ultran.
 
Ens viikon keskiviikkona eka neuvola, laitoinkin tän varhaisultra puolelle, kun täällä meidän kaupungissa ultrataan ilmeisesti jo ekalla käynnillä ja kuulemma melkein niillä muillakin :Face Without Mouth: Näin ainankin mies kertoi, että oli hänen ensimmäisen lapsensa kohdalla.
 
Tänään oli eka neuvola sain tietää että meillä on avo neuvola johon voin mennä heti jo ensi maanantaina halutessani kuuntelemaan sydän ääniä ❤️ ja muulloinkin jos jotain huolia ilmenee.. seuraava neuvola aika varattiin 12.8 ja loppu viikosta pitäisi pystyä varailemaan nt-ultraan aika
 
Tänään oli eka neuvola sain tietää että meillä on avo neuvola johon voin mennä heti jo ensi maanantaina halutessani kuuntelemaan sydän ääniä ❤️ ja muulloinkin jos jotain huolia ilmenee.. seuraava neuvola aika varattiin 12.8 ja loppu viikosta pitäisi pystyä varailemaan nt-ultraan aika
Mitä tarkoittaa avoneuvola?
 
Tänään oli eka neuvola sain tietää että meillä on avo neuvola johon voin mennä heti jo ensi maanantaina halutessani kuuntelemaan sydän ääniä ❤️ ja muulloinkin jos jotain huolia ilmenee.. seuraava neuvola aika varattiin 12.8 ja loppu viikosta pitäisi pystyä varailemaan nt-ultraan aika
Ois paras tollanen! Siis Avoneuvola
 
Meillä ensimmäinen neuvolakäynti ensi viikon tiistaina eli 12.7. ja tuolloin on rv 9+6 ☺️
 
oon muuttamassa nyt loppukuusta eri paikkakunnalle. En oo vielä neuvolaan aikaa soittanu mut mietin jos soittas huomenna tänne uuteen paikkakunnalle neuvola aikaa mut meneeköhän se liian myöhäseks. 1.8 on rv10 🤔
 
oon muuttamassa nyt loppukuusta eri paikkakunnalle. En oo vielä neuvolaan aikaa soittanu mut mietin jos soittas huomenna tänne uuteen paikkakunnalle neuvola aikaa mut meneeköhän se liian myöhäseks. 1.8 on rv10 🤔

Jos saisit valmiiksi lähetteet verikokeeseen ja nt-ultraan että ajan voi varata valmiiksi, niin en usko, että muuten on liian myöhäinen 🤔
 
Jos saisit valmiiksi lähetteet verikokeeseen ja nt-ultraan että ajan voi varata valmiiksi, niin en usko, että muuten on liian myöhäinen 🤔
Sain ajan 10.8 eli rv 11+2. Sitten laittaa vasta lähetteen ultraan. 🤔
 
Mulla oli eka neuvola jo viikko sitten 😅 kesäisin huonosti aikoja niin siksi niin aikaisin.
Laittoi lähetteen nt-ultraan ja odotankin jo innolla millon aika postissa tulee 🥰😬
Huomenna oon menossa labraan niihin perus verikokeisiin ja pissa näytteeseen mihin kans neukku täti laittoi lähetteen 👌
 
Sain ajan 10.8 eli rv 11+2. Sitten laittaa vasta lähetteen ultraan. 🤔
Pääsetkö käymään labrassa jo samoihin aikoihin kun tuo on? Se pitäisi ottaa viimeistään 11+6. Toki pk-seudulla Huslabiin saa ajan tosi nopeasti, jos siis pk-seudulta olet.
 
Pääsetkö käymään labrassa jo samoihin aikoihin kun tuo on? Se pitäisi ottaa viimeistään 11+6. Toki pk-seudulla Huslabiin saa ajan tosi nopeasti, jos siis pk-seudulta olet.
Toivottavasti pääsen. En oo sieltä päin. Ainaki neuvolatäti sano ettei mee liian myöhäiseksi😊
 
Toivottavasti pääsen. En oo sieltä päin. Ainaki neuvolatäti sano ettei mee liian myöhäiseksi😊
No toivotaan näin! Labraan kyllä yleensä pääsee nopeasti useimmilla paikkakunnilla.
 
Ilman ajanvarausta aina maanantaisin 16-17.30 voi mennä esim kuuntelee sykkei tai jos haluu jutella jostain noin 10 min aika
Oi vitsit mitä luksusta! Ja vielä tolleen järkevään aikaan! Oispa täälläkin. Täällä on ylipäätään myöhäisin neuvola-aika mitä on koskaan meille tarjottu kello 14.30 😂
 
Tänään tai huomenna pitänee varata eka neuvola-aika, kun varhaisultrassa varmistui raskaus.
 
Takaisin
Top