Neuvolakäynnit

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Mulla tuli eka neuvola vasta 13.7. kun on 8+4. Mitenkähän uskallan luottavaisin mielin ootella sinne asti :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mulla on 30.6. Eli ehkä rv 8-9. En odota neuvolaan niinkään, mutta sen jälkeen saa sitten nt-ultraan ajan mikä menee heinäkuulle tietysti 😁
 
Meillä ensimmäinen neuvola varattuna 12.7. rv 10+0. Sitä ennen 22.6. käymme varhaisultrassa ja tuolloin rv on 7+1. Toivottavasti kaikki on kunnossa ❤️
 
Meillä on eka neuvola 29.6. joka olisi neuvolan laskujen mukaan rv 7+4. Varhaisultra on varattu paria päivää ennen neuvola-aikaa.
 
Meillä ensimmäinen neuvola varattuna 12.7. rv 10+0. Sitä ennen 22.6. käymme varhaisultrassa ja tuolloin rv on 7+1.
 
Mulla kauhee pelko persiissä että kaikki ei oiskaa kunnossa ja oma neuvola-aika vasta heinäkuussa. Silloin toki myös kuulemma ultraavat täällä. Mutta haluisin toisaalta jo aiemmin tietää että kaikki on hyvin 😅
 
Sain myös aikaiseksi varata neuvolaan ajan. Se olisi 30.6., ja rv tuolloin 7+6. Toivottavasti kaikki on hyvin. 😊 Varhaisultrassa en ajatellut käydä, joten jännityksessä eletään täällä vähän pidempään.
 
Itse ajattelin varata neuvolan vasta varhaisultran jälkeen (jos sinne asti edes päästään). Olen tehnyt samoin ennenkin. Neuvolalla ei meidän tapauksessa ole kiire, kun siellä ei kuitenkaan ultrata ja tarvittavat lähetteet seulaverikokeisiin on mahdollista saada myös puhelimitse, jos neuvola-aikaa ei ehditä järjestää ennen seuloja 😊
 
Mää aattelin huomenna soittaa neuvolaan+vu ja varata ajan sinne... jos sais lomalla käytyy kun jään juhannukselta kesälomalle...😁
 
Neuvola varattu, 30.6 - sillon ois 6+6, neuvolan mukaan 7+6. 🥰
 
Ens viikolla jo eka neuvola! Silloin päiviä mittarissa 7+6. Siirsin neuvolaa päivällä eteenpäin, kun mies unohti merkata ekan ajan kalenteriinsa ja sopi siihen työreissun. Nyt pääsee mukaan kun sain siirrettyä :)
 
Meillä eka neuvola ensi viikolla 😍 mies reissaa paljon työn takia, mutta pääsee onneksi ekalle kerralle mukaan
 
Eka neuvola on heinäkuussa, silloin pitäisi olla meneillään 8+5 :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top