No tämäpä juuri kun lapsi oli ihan normaali kokoinen syntyessään. Eli aikalailla perustuu juuri noihin pieleen menneisiin koko arvioihin. Sf-mitta oli mulla pieni ja sitten ultralla saatiin aina viikkoja pienempi. 2,7kg oli kokoarvio muutama päivä ennen syntymää. Uskon, että isoimmat miinukset jotka pienensi kokoarvioo oli päänympärys ultralla mitattuna silloin joka on nyt 1v 3kk vasta 44cm. Lapsen isällä pieni pää sekä eikä mulla itselläkään mitenkään iso pää ole ja sitten lapsen isä on näin aikuisiällä edelleen hoikka. Myös papereissa oli maininta sillon vatsan ympärysmitasta. Eli ei edes geneettisesti olisi voinut olla mitenkään iso lapsi
Jotenkin olisin ymmärtänyt ton aspiriini kehotuksen jos istukasta olisi löytynyt vaikka synnytyksen jälkeen jotain surkastumaa jne, mutta kun kyse oli oikeesti nyt vaan niistä kokoarvioista. Veikkaan, että tääkin vauva tulee varmasti olemaan ”pieni” ja juuri niinkun Kipunakin sanoi että yleensä seuraava on pienempi. En tiiä, pää menee pyörälle jos liikaa ajattelee
Oon vaan jotenkin herkkä aina noille ei suositella raskausaikana maininnoille varsinkin jos kyse on lääkkeistä.