Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Harmi kun jäi kökkö fiilis neuvolasta. Toivois että siellä olis aina mukava käydä. Toivotaan parempaa fiilistä seuraavalla käynnillä.Olin vain niin pettynyt, luulin että homma menee samalla kaavalla kuin edellisessäkin raskaudessa jolloin sydänäänet kuunneltiin ensimmäisellä käynnillä. Sama neuvola, eri kätilö.
Itse pelkään samaa tuomiota kun käyn labrassa ja jätän samalla pissaviljelynäytteen. Juominen on ollut muutenkin melkoisen tiukassa tämän oksentelun kanssa.. Kovasti koetan nyt ryhdistäytyä asian kanssa ja saada enemmän nesteytettyä, keskiviikkolle labraan aika.Tuli tänää puhelu nla:sta, juomaa pitäs rueta. Ketoaineet yhen plussalla. Juominen on kyllä aina ollu mun kompastuskivi, paitsi jos noudattanut vhh.
Tänään oli nt-ultra rv 12+6
Ai että mikä onni nähdä pienokainen ja että kaikki oli hyvin. Oli myös mahtava kätilö joka ultrasi mä en meinannut koko puolen tunnin aikana saada sanaakaan suustani kun vaan itkin ja vollotin mutta hän niin ihanasti puhui meidän pikkuisesta ja höpötteli niin lempästi ja rauhallisesti. Oli aivan mahtava kokemus
Nyt vihdoin alan luottamaan tähän raskauteen tästä se lähtee ja kohta alkaa toinen
Tänään oli nt-ultra rv 12+6
Ai että mikä onni nähdä pienokainen ja että kaikki oli hyvin. Oli myös mahtava kätilö joka ultrasi mä en meinannut koko puolen tunnin aikana saada sanaakaan suustani kun vaan itkin ja vollotin mutta hän niin ihanasti puhui meidän pikkuisesta ja höpötteli niin lempästi ja rauhallisesti. Oli aivan mahtava kokemus
Nyt vihdoin alan luottamaan tähän raskauteen tästä se lähtee ja kohta alkaa toinen kolmannes