Neuvolakäynnit

Vielä en uskalla neuvolaa varata, kun kaksi kertaa joutunut perumaan kun on mennytkin kesken. Eipä siellä näin toisella kierroksella mitään erikoista edes ole, mutta jännää sinne silti on mennä :) Varhaisultran varasin yksityiselle 22.9.
 
Meillähän on monella näköjään varhaisultra 22.9. :)

Meidän pikkukunnassa neuvolan peruminen ainakin on ihan iisiä, puhelinsoitolla vaan, puhelimella saa sieltä aina jonkun kiinni.
 
Meillähän on monella näköjään varhaisultra 22.9. :)

Meidän pikkukunnassa neuvolan peruminen ainakin on ihan iisiä, puhelinsoitolla vaan, puhelimella saa sieltä aina jonkun kiinni.

Meillä saa peruutettua kyllä netissä, mutta jotenkin se on niin ihana kun soittaa neuvolaan ja varaa sitä aikaa ja th onnittelee. sit jää oottamaan ni tuntuu surulliselta perua.
 
Meillä saa peruutettua kyllä netissä, mutta jotenkin se on niin ihana kun soittaa neuvolaan ja varaa sitä aikaa ja th onnittelee. sit jää oottamaan ni tuntuu surulliselta perua.

Sepä! Lähinnä pelkään, että jos menee kesken ja pitää SOITTAA ja perua aika, niin siitä huutoitkulta ei saa toisessa päässä mitään selvää :arghh: Vastaajaan ehkä saa jonkun viestin sitten soperrettua.
 
Meillä saa peruutettua kyllä netissä, mutta jotenkin se on niin ihana kun soittaa neuvolaan ja varaa sitä aikaa ja th onnittelee. sit jää oottamaan ni tuntuu surulliselta perua.
No se on kyllä totta :sad001
 
Meillä saa peruutettua kyllä netissä, mutta jotenkin se on niin ihana kun soittaa neuvolaan ja varaa sitä aikaa ja th onnittelee. sit jää oottamaan ni tuntuu surulliselta perua.
Tästä tuli mieleen, kun soitin lapsettomuuspolille tulosta, niin sieltä ei hoitaja edes onnitellut. Totesi vaan että no hienoa. :facepalm: jotenkin olisi ajatellut että siellä jos jossain iloittaisiin jokaisesta plussasta ja onniteltaisiin, kun sinne ei kukaan helpon polun kautta päädy. Mutta, tämä tuntui olevan vaan yksi hoitaja, jolla ei ehkä ollut pelisilmää siinä kohtaa. :wink
 
Tästä tuli mieleen, kun soitin lapsettomuuspolille tulosta, niin sieltä ei hoitaja edes onnitellut. Totesi vaan että no hienoa. :facepalm: jotenkin olisi ajatellut että siellä jos jossain iloittaisiin jokaisesta plussasta ja onniteltaisiin, kun sinne ei kukaan helpon polun kautta päädy. Mutta, tämä tuntui olevan vaan yksi hoitaja, jolla ei ehkä ollut pelisilmää siinä kohtaa. :wink

Mua onniteltiin lapsettomuuspolilta viestillä. Neuvolasta ei taidettu onnitella, mutta ehkä höpötin niin paljon itse km pelosta jne ettei ehtinyt reagoida :scratch:bag:
 
Tästä tuli mieleen, kun soitin lapsettomuuspolille tulosta, niin sieltä ei hoitaja edes onnitellut. Totesi vaan että no hienoa. :facepalm: jotenkin olisi ajatellut että siellä jos jossain iloittaisiin jokaisesta plussasta ja onniteltaisiin, kun sinne ei kukaan helpon polun kautta päädy. Mutta, tämä tuntui olevan vaan yksi hoitaja, jolla ei ehkä ollut pelisilmää siinä kohtaa. :wink

Onpas kummallista kyllä mua onniteltiin sillo ku soitin lapsettomuuspolille. :happy: jotku vaa on tommosia. :bag:
 
Mä viime syksynä peruin oman neuvolani kans soittamalla, ja asioin muutenkin epäselvän tilanteen takia puhelimitse suht paljon. :happy: Ihanan empaattisia ja ymmärtäväisiä terkkareita.

Mut mua nyt jo vähän… Jännittää toi oma terveydenhoitaja :confused: En tiiä mikä mut se kun hän naureskeli mulle maanantaina soittaessaan takaisin ja kysyessäni varhaisultraa jonka lääkäri viime syksynä lupasi ”Eihän niitä ihan huvikseen vaan katota, hehheh”, mulla tuli olo et en haluais asioida hänen kanssaan. Ja sama kun viime syksynä käytiin ultrassa toteemassa kohtu tyhjäksi ja hän patisti mua neuvolan vessaan että tekee raskaustestin kun ei uskonut kotitestien olleen positiivisia kun verikoe nega. Kun just olin käyny lääkärillä sit 20 plussatikun kanssa.

Voiko neuvolan terkkaa vaihtaa? Loukkaako se omaa terkkaa jos sanoo ettei halua asioida hänen kanssaan:facepalm:
 
Mä viime syksynä peruin oman neuvolani kans soittamalla, ja asioin muutenkin epäselvän tilanteen takia puhelimitse suht paljon. :happy: Ihanan empaattisia ja ymmärtäväisiä terkkareita.

Mut mua nyt jo vähän… Jännittää toi oma terveydenhoitaja :confused: En tiiä mikä mut se kun hän naureskeli mulle maanantaina soittaessaan takaisin ja kysyessäni varhaisultraa jonka lääkäri viime syksynä lupasi ”Eihän niitä ihan huvikseen vaan katota, hehheh”, mulla tuli olo et en haluais asioida hänen kanssaan. Ja sama kun viime syksynä käytiin ultrassa toteemassa kohtu tyhjäksi ja hän patisti mua neuvolan vessaan että tekee raskaustestin kun ei uskonut kotitestien olleen positiivisia kun verikoe nega. Kun just olin käyny lääkärillä sit 20 plussatikun kanssa.

Voiko neuvolan terkkaa vaihtaa? Loukkaako se omaa terkkaa jos sanoo ettei halua asioida hänen kanssaan:facepalm:
Onko siellä useampi? Mun mielestä voi vaihtaa
 
Onko siellä useampi? Mun mielestä voi vaihtaa

Kyllä siellä mun tietääkseni useampi on.. Tuntuu keljulta (tosin tiiän et kemiat kun ei kohtaa niin ne ei kohtaa) mut tuntuu et en pysty puhumaan avoimesti henkilön kanssa joka tollain naureskelee… :bag:
 
Mä viime syksynä peruin oman neuvolani kans soittamalla, ja asioin muutenkin epäselvän tilanteen takia puhelimitse suht paljon. :happy: Ihanan empaattisia ja ymmärtäväisiä terkkareita.

Mut mua nyt jo vähän… Jännittää toi oma terveydenhoitaja :confused: En tiiä mikä mut se kun hän naureskeli mulle maanantaina soittaessaan takaisin ja kysyessäni varhaisultraa jonka lääkäri viime syksynä lupasi ”Eihän niitä ihan huvikseen vaan katota, hehheh”, mulla tuli olo et en haluais asioida hänen kanssaan. Ja sama kun viime syksynä käytiin ultrassa toteemassa kohtu tyhjäksi ja hän patisti mua neuvolan vessaan että tekee raskaustestin kun ei uskonut kotitestien olleen positiivisia kun verikoe nega. Kun just olin käyny lääkärillä sit 20 plussatikun kanssa.

Voiko neuvolan terkkaa vaihtaa? Loukkaako se omaa terkkaa jos sanoo ettei halua asioida hänen kanssaan:facepalm:

Hei. Ehdottomasti voi vaihtaa! Nää on niin henkilökohtaisia asioita että jos ei natsaa niin kannattaa pyytää vaihtoa. :Heartred
 
Mä viime syksynä peruin oman neuvolani kans soittamalla, ja asioin muutenkin epäselvän tilanteen takia puhelimitse suht paljon. :happy: Ihanan empaattisia ja ymmärtäväisiä terkkareita.

Mut mua nyt jo vähän… Jännittää toi oma terveydenhoitaja :confused: En tiiä mikä mut se kun hän naureskeli mulle maanantaina soittaessaan takaisin ja kysyessäni varhaisultraa jonka lääkäri viime syksynä lupasi ”Eihän niitä ihan huvikseen vaan katota, hehheh”, mulla tuli olo et en haluais asioida hänen kanssaan. Ja sama kun viime syksynä käytiin ultrassa toteemassa kohtu tyhjäksi ja hän patisti mua neuvolan vessaan että tekee raskaustestin kun ei uskonut kotitestien olleen positiivisia kun verikoe nega. Kun just olin käyny lääkärillä sit 20 plussatikun kanssa.

Voiko neuvolan terkkaa vaihtaa? Loukkaako se omaa terkkaa jos sanoo ettei halua asioida hänen kanssaan:facepalm:

Vaikka kemiat ei kohtais ni minusta naureskelu ei kuulu tommoseen työkuvaan. Todella naurettavaa käytöstä ja monilla on ollu vaikeuksia tulla raskaaksi tai jotai muuta ni toi on vaa nii lapsellista käytöstä. Mä kyl loukkaantuisin ja ahistuisin et vaihtaisin kyllä. Mulla varmaa aina sois päässä se nauru ettei olis ees luontevaa.:sad001
 
Vaikka kemiat ei kohtais ni minusta naureskelu ei kuulu tommoseen työkuvaan. Todella naurettavaa käytöstä ja monilla on ollu vaikeuksia tulla raskaaksi tai jotai muuta ni toi on vaa nii lapsellista käytöstä. Mä kyl loukkaantuisin ja ahistuisin et vaihtaisin kyllä. Mulla varmaa aina sois päässä se nauru ettei olis ees luontevaa.:sad001

No tämäpä! Se soi mielessä vieläkin. Ja meillä kun tää ei oo ollu mikään helpoin tie tähän pisteeseen (toki helpohko sinänsä), niin pientä empaattisuutta olis voinu osottaa :facepalm:
 
Uskalsin soittaa neuvolaan ja varasin ajan. 4.10. on ensimmäinen käynti ja laski että LA olis 17.5. (eikä 20.5. niinkuin itse laskeskelin). No, josko se matkan varrella tarkentuu, mutta nyt on sitten 4+6 ❤
 
En muuten tykkää yhtään tuosta sähköisestä neuvolakortista :shifty:
 
Mullakin on eka neuvola 4.10. :)

Mä en ole sähköisestä neuvolakortista kuullutkaan! :wideyed:

Joo, en mäkään! En tiä saako nyt ollenkaan enää sitä fyysistä läpyskää vai onko toi sähköinen lähinnä lomakkeiden täyttämistä ym varten? :think005
 
Meillä Ipana-neuvolakortti, sähköinen. Mielestäni ihan ok. Mut onhan se hankala henkilökunnan kannalta, kun tarvii kahteen eri ohjelmaan kirjata asiat, kun tiedot ei siirry järjestelmästä toiseen.
 
Takaisin
Top