Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
darkminttu: ikävää!!!!
Tuo käytös on ammattiin kuulumatonta. Tekisin sijassasi ilmoituksen hänestä ja vaihtaisin terkkarii.
Itse vaihdoin terkkaria ja jätin hänestä palautelapun. Nuori työn heitukka joka oli tietävinään kaiken,ei kuunnellut. Päätin heti parin neuvolan jälkeen et mieltäni ei pahoita tuollainen päällepäsmäri.
Tänään käyty neukassa, proteiinit +1. Kaiken keskellä en tajunnut kysyä mitä tuo nyt sit meinaa, labraan huomenna antamaan vielä puhdasyte.
Tällä viikolla oli neuvola kun 22 viikkoa täynnä, seuraava neuvola vasta kun 30 viikkoa täynnä. Todella pitkä väli. Onko muilla samalla tavalla?
Täällä meillä kohdunkaulan tilannetta ei automaattisesti tarkisteta ennen rv 36 jolloin on synnytystapa-arvio lääkärillä. Minulla katsottiin se rv 18 lääkärikäynnillä koska itse halusin. Mutta paljon hyödyllisempi se lääkärikäynti olisi rv 26-28 jolloin se viime raskaudessakin oli.No en tiedä onko noi terveydenhoitajan käynnit välttämättä niin tarpeen, mutta se on mun mielestä outoa, että esim kohdunkaulan tilannetta ei periaatteessa tarkisteta ollenkaan ennen viikon 32 neuvolalääkäriä, jos ei kuulu riskiryhmään tai osaa itse oireiden perusteella hakeutua hoitoon.
Tosiaan yksi tuntemattomasta syystä ennenaikainen synnytys takana, ja mun mielestä tutkimuksia ei oo koskaan liikaa...
Joo, just meinasin tulla tästä avautumaan. Valitin jo aikaisemmin johonkin toiseen ketjuun, että älytöntä, kun neuvolalääkäri on siirretty viikolle 16-18 vai mitä se nyt olikaan, kun edellisen raskauden aikaan se oli viikolla 25-26, mikä olis paljon hyödyllisempää. No, silloin en vielä tiennyt, että uudelleensynnyttäjiltä on tosiaan tästä viikkojen 22 ja 30 välistä pudotettu yksi neuvolakäyntikin pois.
Mulla on onneksi äitiyspoli viikolla 27 esikoisen ennenaikaisuuden vuoksi, mutta muuten kaikin puolin ihan liian pitkä väli tässä. Murr.