Neuvolakäynnit ja ultrat

Oi onnea kaikille ultrien hyvistä uutisista.
Täälläkin tänää käyty varhaisultrassa,yksi pieni sydän siellä sykki vastas paria päivää pienempää, mut oli ihan samankokonen ku esikko aikanaan samoilla viikoilla. Eka neuvola ens viikon perjantaina.. ❤️

Mullakin viikon päästä torstaina neuvola. Haluisin vaan ultraan näkemään onko tuolla ketään asukkia.

Tällä neuvolassa käyty tänään. Ihan vaa juteltiin ja rautaa saan alkaa jo nyt syömään ku hemppa vähä matala. Ei kuunneltu sydänääniä. Huomenna varaan nt ultran. Vitsit sinnekin on pitkä aika.. Tekee kuulemma mielellään rv11 sen.
Rv7+2

Meillä myös mies mukaan ainakin ekaan neuvolaan ja ultraan tulee. Mä kun varasin sillon ekaa neuvolaa niin parin päivän päästä tuli kirje missä oli lähetteet valmiina ja varasin myös joskus rv 5 sen nt-ultran. Ei haittaa vaikka on ajoissa.

Viikon 8 verikokeessa käyty. Parin viikon päästä varmaan taas. Epilepsian takii täytyy käydä usein. Hoitaja vielä soitti ja herätti aamulla että kai oon menossa tänää :D

Muumimammulille tuplaonnea! :)

Täällä eka neuvola takana ja lääkärille aika ens viikolle.
Neuvolan vaaka näytti +1,6kg enemmän kuin kotona muutama päivä sit. Painosta ei muuten kommentoinu, kerto vaan että jossain kohtaa sokerirasitukseen.
Lippusialappusia kotiin luettavaks ja mies oli mukana käynnillä.

Eka ultra oli rv4 ei näkynyt mitään (mahan päältä) seuraava oli rv7+2 syke sykki hienosti ja pieni epäily tuplista kun oli toine möykky mutta laite on meidän neuvolassa huono mutta joka kerta käytössä kun neuvola on. Gravitaan aika 3viikkon päästä np-ultra

Kyfi, miten jo rv 4 tehty ultraus mahan päältä? :o Mulla 5+5 tehtiin alakautta, ja varmaan tehään seuraavassakin, 7+5...

Varmaan pitää olla hoikka että tekevät mahan päältä kovin aikaisilla viikoilla :D mulle tehty alakautta vaan.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista, Tink! :)

Ja hauska huomata, miten monella ollut jo neuvola, meneepä aika nopeasti! :). Täällä homma edessä vasta ensi viikolla jossain vaiheessa (maanantaina kuulen, ku tää päivä peruuntui). Onneksi ar-ultra sentään on tulevana perjantaina.

Kierto ollut sekasin ja meillä neuvolassa ole muu kuin mahan päältä ultra laite. Kohtu oli suurentunut hieman rv4 mutta ei muuta oikein nähty.seuraavakin rv7 tehtiin mahan päältä hyvin näky kaveri ei ole ylipainoa mutta muutama makkara löytyy :)

Mä varasin nt ultran perjantaina! Olisi 21 elokuuta. Vitsi siihenkin on enää vaan kolme viikkoa! Sitten selvii mikä tilanne. Mutta oloja on ollut ihan samalla tavalla eikä oo taas maanantain jälkeen tullut lisää verta. Joten hyvillä mielillä odottelen sinne. Kyllä se aika menee nopeesti :)

Niin ja onnea paljon hyvistä ultra kuulumisista. Varmasti ihanaa nähdä että masussa on kaikki hyvin :)

Tekeekö gynekologit alussa alakautta ja muut vatsan päältä?

Oon niin kade niille, jotka on sen sykkeen jo nähneet :)
On niin epätodellinen olo. Välillä on vähän paha olo, sitten taas ei huomaa mitään. Josko maanantaina saisi soitettua neuvolaan, kun on omien laskujeni mukaan 6+0.

Harkitsen yksityistä ultraa 2-3 viikon päähän. Pitänee hiukan googletella hintoja, viimeksi maksoin 240€ ja sain muutaman kympin Kelalta takaisin. Silloin oli viikko 9 ja pikkuinen näkyi alakautta ihan selkeänä. Voi, mun pieni poikani oli silloin semmonen käsiä heiluttava tanssikatkarapu. Ehkä tääkin konkretisoituis jos sellainen näkyis.

Takaisin