Neuvolakäynnit ja ultrat

Ok! :) mää luulen kans että tuolla naisten polilla tehdään alakautta eli meen varmaan rakko tyhjänä sitten.

Mullekin sanottiin, että rakko tyhjänä kannattaa mennä.

Neuvolassa käyty! :). Viime perjantain peruuntumisen vuoksi sain ajan tälle päivälle. Kauhea kasa papereita ja kaks pussia pissanäytesettejä annettiin mukaan eri ohjeilla (eri tarkoituksia varten). Pää vähän pyörällä päivien ja varaamisten kanssa, mut kyl tää tästä. Ihan kiva oli käynti ja puoltoista tuntia hurahti ihan hetkessä :)

Nabakettu, oih, sää sait nähdä pikkuisen! :happy:. Onnittelut hyvistä ultrauutisista! Meiän neuvolassa ei oo ultramasiinaa, eikä sydänääniäkään vielä kokeiltu.. liekö ois ollu ees aikaa yrittää, ku sain pika-ajan, mikä silti venyi :D

Täällä eka neuvola takanapäin, hyvä mieli jäi :)
Nt-ultra on tasan kolmen viikon päästä ja seuraava neuvolakäyntikin jo varattiin joka hoitajan ja lääkärin yhteiskäynti, se on sitten ultran jälkeen. Verikoe pitää ennen ultraa käydä antamassa.
Mulla ohjeistuksena että tyhjällä rakolla ultraan, ultraa tehdään alakautta.

Ihanaa ku saatte jo aikoja nt-ultraan! :) ja onnea hyvistä ultrakuulumisista ja neuvolakäynneistä. :)

Ihanaa kun ootte käyny jo ultrassa :) itse pähkäilen et meenkö ar-ultraan vai en :o en osaa päättää.

Riiccca mikä rv sulla on? Tässä alkaa olla elokuussa niitä nt-ultria et melkee ei kannata enää mennä ar-ultraan :)

Ihania uutisia monella :)
Kohta tosiaan jo päivitellään kilpaa niitä nt-ultria :Heartred vsi onko se np-ultra nimeltaan? :rolleyes:

Täälläpäs onkin paljon ultra uutisia, onnea kaikille! :) Mulla vasta eka neuvola 20.8, koska laskettu aika on ihan maaliskuun lopulla 28. päivä. Nt- ultra menee syyskuun puolelle, ei millään jaksaisi odottaa :/

Onnea Nabakettu ja Junibea! :) Ihania uutisia tommoset.

Jännittää ihan hitokseen, kolme yötä omaan ultraan... Kaikilla ollu niin hyviä uutisia että pelottaa, jos oma käynti päättyykin huonosti :(

Nannanaa, nt- tai np-ultra, molemmat käy. Toiset puhuu niskaturvotus- ja toiset niskapoimu-ultrasta, mutta tarkoittaa samaa.

2aaea1b7337da1febf5bd4378d436d70

Pikkutyyppi <3

Mulla vasta 6+0, että vielä on pitkä aika np-ultraan. Viimeksi päätin et en mee ar-ultraan, mutta pää ei kestäny kuin 7+3 oli pakko käydä :)

Aika neuvolaan varattu! Harkitsen meneväni sitä ennen ar-ultraan, josko päivät laitettais sen mukaan eikä kuukautisista.

Vaikka noita np- ja nt-nimityksiä käytetään molempia (ja itsekin käytän), mulle tulee np:stä mieleen niskapaska joka-ikinen-kerta.

Takaisin