Eilen oltiin rakenneultrassa, poikavauva siellä kellutteli ja kaikki vaikutti olevan hyvin, painoa 370g, rv 21+2 Tähän asti ollaan oltu varovaisin mielin, mutta nyt tekis jo mieli syöksyä kirppareille ja kauppoihin tutkimaan, mitä kaikkea pitää hankkia :)
Tänään rakenneultrassa Katkis potkiskeli, raapi korvaa ja hyöri kovasti. Kaikki ok. Painoarvio 365g, rv 20+3 vastaavuus (vaikka alunperin nyt ois 20+0). Sukupuolta en halunnut tietää.
Mulla kans viikon päästä maanantaina sokerirasitus. Neuvolasta lupasivat kirjottaa sen päivän sairaslomaa niin ei tarvi onneks töihin sieltä mennä jos tulee kauheen huono olo.
Täälläkin joutuu makoilemaan labran aulassa odotan neulakammoisena koko juttu aivan kauhusta kankeana.. Ja mun rasitukselle parhaat viikot osuu juuri ennen ja joulun aikaan, kiva aatonaatto labrassa :D
Tää on muute jännä, ku mullaki on ollu neulakammo, mutta raskaana on otettu nii paljon verikokeita nii niihin on jo jotenki tottunu. :) mut ei ollu kivaa ku sokerirasituksessa samasta kädestä kaikki kolme kertaa otettii ne kokeet. Ku toisesta kädestä on jostai syystä vaikee saada.
Mulla semmonen tilanne kans, että vain toisesta verikokeet voi ottaa. Teini-ikäisenä ensimmäisessä verikokeen otossa pilasivat toisen käden eikä muute tunnu kuin rustoa... Ja vielä se kans, etten voi sietää mua pisteltävän vaikkakin työkseni muita tykittelen. :-D
Oi mä odotan ens tiistaita jolloin päästään rakenneultraan kattelemaan taas pikkusta. Sukupuoli me jo tiedetäänkin kun osallistuttiin tohon NIPT tutkimukseen :)
Tänään aamulla oltiin ultrassa. Kaikki oli hyvin ja ei jäänyt epäselväksi että poika tulee :) onneksi haluttiin tietää, koska sen verran oli pippeli esillä ettei tiedolta olisi voinu välttyä.
Eilen oltiin ultrassa ja poika meillekin on tulossa. Ihanaa. 310g pikkuinen painoi 20+0. Kaikki hyvin, hoitaja meinasi vaan hermostua kun näkyvyys oli mittoja varten heikkoa peitteiden ja edessä olevan istukan vuoksi. Poitsu ei myöskään meinannut käsiä kasvojen edestä siirtää vaikka kuinka häirittiin. Omapäinen vauva tulossa:)