Neuvolakäynnit ja ultrat

Plööh, yritin tänään soittaa neuvolaan, josko ois päässyt ees sydänäänet tsekkaan, kun alkaa jo huolestuttamaan tää jatkuva sairastelu (edellisestä neuvolakäynnistä 3vk ja ultraan aikaa vielä 3,5vk). Mutta olivat mokomat syyslomalla! :grin No juu, nyt vaan yritän saada itseni uskomaan, että kaikki on ok! :)

Eilen oli toka ultra! Siellä on poika:) yhessä kuvassa on niin selkee, ihan ku jäbä ois istahtanu kopiokoneelle:D esitteli myös hauistaan, joka sai miehen liikuttumaan.
Kaikki oli normaalisti, kätilön mukaan on tosiaan liikkuvainen ja "atleetti". Puolet ajasta se koittikin jotenkin mutkalla päälläseisonnasta potkia kuperkeikkaa mutta istukka oli stopperina:D Ja päähän oli kohdunsuulla, että jos et nyt vielä tunkis ulos sieltä:D
Uskomatonta että tässä vaiheessa se on jo puolet pituudesta ja kymmenesosan painosta mitä on sit about syntyessä! Kaikkea ne kätilöt osaa sieltä kattoa, "kato se pissaa!" (En nähny) "ompa pitkät sormet!"

Tänään oli rakenneultra (20+4), vähän isompi pötkäle tuolta on tulossa. Näytti mittojen perusteella 21+2, joten voi olla, että saadaan kaveri vähän aikaisemmin nähtäville. Kasvokuva ei oikein onnistunut, kun piilotteli käden takana ja kääntyi jatkuvasti pois päin ultrasta. Kaikki näyttäisi kuitenkin olevan kunnossa. Sukupuolta ei selvitetty (ja siksi se ei varmaan halunnut naamaansakaan näyttää). :)

Ihanaa, että alkaa tulla näitä ru-kuulumisia! Onnea hyvistä uutisista! :) Vielä kaksi viikkoa pitäisi malttaa odottaa. :)

Perjantaina ylinmääräinen neuvolakäynti. Sokerirasituksessa paastoarvo meni yli rajan, joten sokereiden seurantaa edessä..

Pitkästä aikaa..rakenneultrakin takana suht kaikki hyvin mutta tuo eteisistukka vuotaa ja pientä anemiaa pojalla muuten ok. Vuodelepoon laittoi rv21 nyt. Oksentelu senkun jatkuu ihan älytöntä..noh siihenkin sain refluksilääkkeen kokeeksi saa nähä auttaako. Yritä tässä levätä neljän muun kanssa seuraava ultra 3viikon päästä ja ennen aikaisuus tarkastus/käynistys/leikkaus ajan mietintä kun se istukka on eessä ja edellinen lapsista syntyi rv33. Ai nii mies ollu melkein joka kerta mukana innoissaan ite en nyt tiiä tarviiko joka kerta tulla mutta jos haluaa ei mua haittaa ja joo mulla ainakin toi istukan paikka ja kohdun suu tarkistettiin ultralla ja sisätutkimuksella..oli miehen ilme aikamoinen kun lääkäri veti kortsun ultratikun päähän ja tökkäs sisään mutta niin tuo kuuluu asiaan ja on ihan arkipäivää lääkäreille

Muokattu viimeksi:
Mulla oli tänään äitiyspolikäynti. Saatiin surullisia uutisia. Vauvalla on massiivinen kasvain päässä eikä aivot ole kehittyneet. Myös sydämessä rakennepoikkeavuus. Selvitymismahdollisuuksia ei oikein ole. Raskaus keskeytetään ensi viikon torstaina. Suru on suuri.

Kyfi4788930: Mä sain nielemisvaikeuksiin Nexiumia ja sen jälkeen Gavisconia ja nyt on alkanut helpottaa. Toivottavasti auttais sun oksenteluun

Takaisin