Kiitos Felicity ja Äidiksipian vastauksista. Sain neuvolasta kaksi pissipurkkia mukaan. Toisessa oli ihan ohjeet ja joku sekoiteaine mukana. Siihen lappuun olin myös kirjoittanut rvk 15, eli eka lääkärintarkistusaika. Ehkä se oli niin, että tuohon tavalliseen punakantiseen purkkiin sai pissiä nyt labraa varten valmiiksi kotona ettei tosiaan tarvisi jalat ristissä kärvistellä. Varsinkin, kun nyt raskausaikana täytyy käydä useammin vessassa.
Nää kaikki neuvolamaailman jutut on mulle täysin vieraita, kun en ole joutunut näitä palveluita juurikaan käyttämään. Tuntuu että olen ihan hukassa. Pitäisi olla joku kalenteri, missä jokaisen käynnin kohdalla lukisi ranskalaisilla viivoilla mitä sitä ennen täytyy huomioida. No mutta tässä nämä taitaa tulla (liiankin) tutuiksi.
Nää kaikki neuvolamaailman jutut on mulle täysin vieraita, kun en ole joutunut näitä palveluita juurikaan käyttämään. Tuntuu että olen ihan hukassa. Pitäisi olla joku kalenteri, missä jokaisen käynnin kohdalla lukisi ranskalaisilla viivoilla mitä sitä ennen täytyy huomioida. No mutta tässä nämä taitaa tulla (liiankin) tutuiksi.