Neuvola

Ja siis meillä on täytetty esikosta ne laput noin miljoonaan kertaan. Nyt ei ole ollut edes puhetta siitä :p

Niihin kannattaa vastata ihan rehellisesti ,ei voita mitään jos huijaa.. peittelee vain pahaa oloaan joka tulee kyllä sitten vastaan ennemmin tai myöhemmin :)

Komppaan Hippunen2, siinä huijaa vaan itseään jos papereihin rustaa jotain muuta. Ja se papereiden läpikäynti siellä neuvolassa on ihan jees, siinähän saa sitten terkalle selvittää niitä tuntojansa ja miksi on valinnut juuri sen vastauksen :)

Mulla ois ollut ens viikolla toinen neuvolakäynti, mutta olo mennyt sen verran heikoksi että oksettaa, huippailee ja päätä särkee niin sain pika-ajan tänään iltapäivälle.. Lauantaina ois töihin meno, mutta en pysy mitenkään pystyssä niin pitkää aikaa, oksennus tulee jos ei pääse makaamaan huonon olon tullessa. Tänään 12+0 ja aamut on helpottanut, mutta todella todella todella huono olo monta tuntia päivittäin :dead::depressed: Eikö tää vois jo helpottaa?

Neuvola :

23.5. / Leppälintu /2. neuvolakäynti
24.5 / niniska
24.5. / Sydänkäpynen
26.5 / Meritähti / neuvolalääkäri
30.5 / MomToBe2 / neuvolalääkäri
31.5. / Ayla85

1.6./Lauraaaaa1985
5.6. / [MayDay] / sydänäänten kuuntelu
5.6. / Kuutio / 2. neuvolakäynti
6.6. / Selzzi / 2.neuvolakäynti
7.6. / pookkana / 2. neuvolakäynti
9.6. / Maikkis_ / neuvolalääkäri
12.6. / Sinikka / 2. neuvolakäynti
12.6. /äityli85/ 2. Neuvolakäynti
12.6. / iskallt / neuvolalääkäri
16.6/ Ellikki85
19.6. / air4M / 2. Käynti
20.6 / MammaPuh
21.6 / Rita29 / neuvolalääkäri
26.6 / Tirlis
26.6/ Cho / 2. neuvolakäynti
27.6 / Diann / neuvolalääkäri
27.6. / [MayDay] / neuvolalääkäri
28.6. / Suski.81
5.7 / Aashiqui / 2. neuvolakäynti

24.7. / [MayDay]

Ultra:

23.5 / Meritähti / nt-ultra
23.5. / Maikkis_ /nt-ultra
23.5. / June83 / nt-ultra
24.5. / Saniais / nt-ultra
25.5 hippunen2/neuvola&ultra
26.5. / Helmi81 / nt-ultra
30.5 / Yllätysäiskä/ nt-ultra
31.5 / Tirlis / nt-ultra

1.6. Musta_lammas nt-ultra
5.6. / iskallt / nt-ultra
6.6/äityli85/nt-ultra
12.6. / [MayDay] / nt-ultra
12.6/ Enska88/nt-ultra
14.6. / air4M / nt-ultra
19.6. / Sydänkäpynen /nt-ultra
22.6 / Diann / nt-ultra

13.7 / pookkana / rakenneultra
14.7 / meritähti / rakenneultra
17.7 / MomToBe2 / rakenneultra
19.7. / Sinikka /rakenneultra

Sama homma täällä rosamamma. Huono ja väsynyt olo koko aika ja kaiken lisäksi oon flunssassa. :sad001 rv 13+0

Ahh onneks menin käymään avoimeen neuvolaan ja sain kuulla pienen sydänäänet❤️ Kun en ekalla neuvola käynnillä saannu kuulla, koska kuulemma vanhemmat huolestuu jos ei heti kuulu..

Voih! Tuntuu että kaikilla on jo aika nt-ultraan ja mä en oo vieläkään saanu kutsua vaikka mulla viikot täyttyy jo

Mam1, eipä o mullekaan viel tullu kutsua ultraan.. oot kyllä vähä mua edellä, et eiköhän se kohta tuu..
Oon kans miettiny et kävisin tossa avoimessa kuunteleen sydänäänet, ku en oo viel niitä kuullu..

Mam1 mulle ei ois koko kutsua tullu jos en ois soittanu perään 10+5 kohdalla ja sillon naikkarilla oli 2 viikon jono joten kantsii soittaa ettei oo liian myöhästä

Me saatiin vaan yks voimavaralappu yhteiseksi täytettäväksi. :) Mikshän toisilla kummallekin omat ja toisilla yhteinen?

Pikku juttu ehkä, mutta ärsyttää kun toistuu koko ajan: siinä voimavaralapussa lukee taas äiti ja isä, eikä esim. äiti ja puoliso. Jotenkin takapajuisen oloista, kun ei tuota edes saada muokattua järkeväksi ja kaikille perheille sopivaksi. Äh.

Mie soitin tänään neuvolaan, kun kurkkukin on jo kipeä oksentamisesta. Ainoa apu mitä olisi ollut ehkä tarjolla oli sairausloma enkä mie sitä kyllä halua.

Täällä oli eka neuvola tänää ja kaikki ookoo, sydänäänet kuultiin ja äitin kaikki arvot jätte bra :) neuvolan laskujen mukaan la päivää aikasemmin eli 20.12, mutta vaihtelen sitä tuonne listaan vasta sitten mikäli ultrassa uus la siunaantuu :)

Kuin myäs tääl eka nvla käynti takana...sydänääniä ei kuunneltu,mutta pikasesti halusi terkka kurkata ultralla masuun ja siällä se ihanuus liikku ja sydän sykki mallikkaasti...
Lähetteet labroihin teki ja niissä täytyykin heti ens viikolla sitten käydä...ja oon siis veriryhmältäni negatiivinen niin sen takii tarvii käydä normia enemmä verikokeissa...
Nvla käynti muuten oli aikas tuttua huttua eikä siällä kovin kauaa menny :)

Täällä oli eka neuvola tänää ja kaikki ookoo, sydänäänet kuultiin ja äitin kaikki arvot jätte bra :) neuvolan laskujen mukaan la päivää aikasemmin eli 20.12, mutta vaihtelen sitä tuonne listaan vasta sitten mikäli ultrassa uus la siunaantuu :)

Ne ei nt:ssa vaihda laskettua täällä epshp;lla neuvolan arvioon josei heittoa ole 5+ pv. Ainakaan mun raskauksissa :)

Ne ei nt:ssa vaihda laskettua täällä epshp;lla neuvolan arvioon josei heittoa ole 5+ pv. Ainakaan mun raskauksissa :)

Joo viikon heitosta ne puhui syksyllä että sitten vasta vaihtavat. mulla on ollu kolmet menkat synnytyksen jälkeen ja niiden välit oli 28pv ja 38pv, joten saattaa hyvinki tulla viikko heittoo ku ei oo oikeen tarkkaa kiertoa vielä ehtiny muodostuu :) ennen ekaa raskautta mulla oli säännöllinen kierto, mutta alustava la oli 27.9 ja ultra joutu siirtää sit 4.10 vastaamaan viikkoja :)

Takaisin