Tänään ekaneuvola. Tuloksena silmät itkemisestä turpeena.
Neuvolatäti oli jo alkuu skeptinen mun raskauteen ja nihkeesti varas aikaa mulle kun olin käyny yksityisel tarkistaas raskauden (tutkimus alateitse) Mun neuvolatädin mielest se olis sillo jo keskeytyny....
No tänään aamulla lähin neuvolaan ja kova tenttaus millon kk ollu, kuinka monta positiivista raskaustestii oon tehny. Kyseenalaisti miten voi raskaus olla noin pitkällä jos on ollut normaalit kuukautiset kun oon jo ollu raskaana. Ei kiinnostusta lainkaan yksityisellä saatuun paperiin missä kaikki tiedot ylhäällä ja viikkoja tänään sen mukaan 9+4. Pperissa myös lukee myöhäisen hedelmöittymisen johtuvan monirakkulaisesta munasarjasta.
Neuvolatäti halusi jostain ihmeestä ultrata kuitenkin mahan päältä ja alkoi sanomaan että on vasta viikolla 7.... Että on pienempi.,jne.. Ei mitään sikiöseulontoja aleta varaamaan. Kuva oli tooosi rakeinen ja huono. No nyt on muka la siirtynyt ja täytyy mennä 2viikon päästä uudelleen kyseiselle neuvolan tädille ultrattavaks. Eikä meinannu ymmärtää kun kyseenalaistin että miten gynen lääkäri joka erikoistunut varsinkin näihin hommiin olisi näin mennyt metsään mittaamisen suhteen kun ultra oli silloin 100% selkeempi.
Nyt olen ihan avuton että miten tässä pitäs toimia kun en pysty varaamaan itse sitä sikiöseula aikaa ja koska olen satavarma että lääkärin tekemä ultra vastaus viikkojen vastaavuudesta on oikea.