Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meni vähän pitkälle tämä eka neuvola-aika, vk 10. Nooh, sitä ennen kai joutuu labroihin. Oma neuvolantätikin on lomalla koko vuoden, saan jonku uuden tyypin.
Mä mietinkin tota, et onko pakko mennä jos on pahointi sellainen, ettei todellakaan pysty olla syömättä sen 12h. Vai pitikö kaikkineen olla pidempään syömättä? Itse en ainakaan tässä vaiheessa vielä pystyisi menemään sokerirasitukseen. Noh katotaan mitä neuvola tätyli sanoo 12.5Mä olen alle 25v, painoindeksi 19 eli normaalipaino eikä ole juurikaan sukurasitetta, mutta silti halusivat myöhemmillä viikoilla sokerirasitukseen (jossa oli loistavat arvot). Nyt aattelin kieltäytyä sen aikaa kun on tätä pahoivointia. Kun se koe pitää tehdä uudelleen jos oksentaa kesken Ei ole kumminkaan ''pakollinen'' mutta paljon suositeltu että mahdollinen radi huomataan ajoissa. :)
Mä mietinkin tota, et onko pakko mennä jos on pahointi sellainen, ettei todellakaan pysty olla syömättä sen 12h. Vai pitikö kaikkineen olla pidempään syömättä? Itse en ainakaan tässä vaiheessa vielä pystyisi menemään sokerirasitukseen. Noh katotaan mitä neuvola tätyli sanoo 12.5