Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Michelle koitokseen! Saako kysyä millaisesta lähtötilanteesta (onko kohdunsuulla jo jotain muutoksia?) alkaa ja millä käynnistys aloitetaan? :)

Tsemppiä
michelle. Nyt siis odotellaan toista joulukuun lasta maailmaan. Yksi jo tullut ja kolmaskin facessa ainakin tulossa en vain tiedä naisen nimeä täällä foorumilla että onko sitten samat tyypit kyseessä vai kaksi eri naista.

Voimia kuitenki kaikille mammoille!!

Joululahjat 2014 Facessa on jo kaksi syntynyttä mini-ihmettä, jotka voivat olosuhteisiin nähden hyvin.

Mulla kans joka raskaudessa istukka etuseinässä ja on aina tosi tiukassa. Kaksi kertaa olen joutunut synnytyksen jälkeen istukan käsinirroitukseen :/ Olis kiva jos se joskus tulis sieltä ihan itsekseen :D

Mullakin on tuo istukka edessä ja rakenneultrassa kattelivat että "onhan se tossa melko lähellä kohdunsuuta mutta eiköhän se tarpeeksi korkealla ole ja pitäisi nousta lisää".. muistaisin että puhu jotain kahdesta senttimetristä. Nytte ku luen näitä niin tekee mieli vaatia että ne tarkistaa sen että se oikeasti on poissa siitä lähettyviltä.
Onko se jotenki yleisempää että on vaikeuksia saada sitä istukkaa irtoamaan itsestään jos on edessä?

minulla rakenneultrassa laitettiin tarkkailuun myöskin istukan takia, joka oli edessä ja matalalla. Se oli kuitenkin "siirtynyt" ja kaikki kunnossa, joten siltä osin normaali synnytys nyt olisi tulossa. Minulle neuvottiin että jos vuotoa tulee pitää parin tunnin sisällä sairaalaan. Tarkastusultrassa lääkäri sanoi että on aika harvinaista että se istukka ei siirry, täällä kuulema 1-2 tapausta vuodessa.

Voi huh huh sanon minä En vaan voi hyväksyä lääkäreiden päätöstä antaa mun synnyttää alakautta. Sai kyllä lääkäri kuulla asiasta tänään ku soitti ja sainki ajan äitipolille ens viikolle. Ne on oikeasti ihan hulluja! Antaa nyt ihmisen jonka päässä on verisuonen pullistuma synnyttää alakautta. Luulin että niillä on jonkinlainen järki päässä mut ei toiset saa sektion siks koska niitä pelottaa nii mä en saa vaikka on ihan oikea fyysinen vika miks kaikki pitää olla niin vaikeaa?
Joutuu sitten tästäkin asiasta vääntään, ihan niinku tässä vuodessa ei muutenki olis ollu tarpeeks kaikkine leikkauksineen jne. Anteeksi purkautuminen mutta johonki oli pakko purkaa ajatusta

Michelle: tsemppiä ja voimia synnytykseen! :Heartbigred (vai joko on syntynyt, minä mattimyöhäisenä liikkeellä :) )

Pyydä Räsynalle toinen mielipide asiasta. Mitenhän tuo toimii yksityisellä puolella? Jos menisi yksityiselle keskustelemaan niin saisikohan sieltä lähetteen sektioon ja miten siitä sitten synnytyssairaala tuumaa? Menisikö takaisin toisen lääkärin kanssa keskusteltavaksi, vai suostuisivatko pelkän paperin perusteella.

Takaisin