Ultrassa käyty ja vauva jo nyt (32+) 2100g, tai ainakin painoarvio oli.. Huh! Esikoinen syntyi 2270g tästä kuukauden päästä. Tuleekohan nyt joku nelikiloinen ?? Jännä miten erilailla voi mennä.. Nehän ultrailee mua juuri tuon ennenaikaisuuden takia, taas 3vkon päästä uudelleen!!?
Vaikka siis kaikki oli hyvin, kohdunkaulaa jopa 5cm eli tosi paljon, paikat kiinni, lapsivettä normaalisti, vauvalla kaikki hyvin jne. Täti sanoi että hänen vaisto sanoo että voi hyvinkin mennä laskettuun aikaan asti!! Hurjaa ja tosi outoa!
Mä en edes tiedä miltä tuntuu olla viimeisillään raskaana jostain kolmekiloisesta! Nytkin jo aikasmoisia kipuja ja "oireita", arki on aika hankalaa ja vaikeaa.
Noh, kivahan siellä on käydä katsomassa vauvaa! Saa vaan esikon hoidon aina jotenkin järjestetyyn.
Mä olen kyllä itse nyt vähän hämmentynyt, rupes synnytys jännittään ihan eritavalla kun pääsin niin helpolla viimeks.. Sanoinkin miehelle kun meillähän on jo lääkärin määräämä seksi kielto että jahka vko38 tulee täyteen, alkaa sellainen peittojen heilutus että!! :) mites se meni, kolmen ässän sääntö, Sauna-Seksi-Siivous.. :)