Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin olen miettinyt että oonko tuntenu jo liikkeitä,on tuntunut etukumarassa asennossa sellasta värinää alamahalla,ajattelin ensin että johtuneeko ihan vaan suolesta,muttaku oon tuntenu melkeen päivittäin nyt parin päivän ajan niin on käynyt mielessä että onko ihan meijän pieni kirppu joka siellä myllertää<3 tänään siis rv13+2

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Neuvolassa tänään kuuntelemassa pikkuisen sydänääniä, khih <3 on se vaan niin ihanaa<3 Muutenkin jäi tosi hyvä mieli kun kävin mun omalla hoitajalla, se pisti tohinaks.. Ensikäynnin hoitaja unohti kaiken ja oli muutenkin aika nyrpeä...paino -2kg, johtunee oksentelusta..

siis tuo voi iha hyvin olla jos on ajoittaista ni pienokaisesta johtuvaa kyfi :)

onnea hyvistä neuvolakuulumisista emciliini mashaAllah :)

Nt- ultrassa käyty ja niin hurjasti pyöri ja hyöri että eivät meinanneet saata mitattua mitään ja kuvien otto ili haastavaa. Mutta ihana tietää että kaikki hyvin. Kuukauden päästä toka neuvola ja kahen kuukauden päästä seuraava ultra (rakenneultra) jonne pitää ajaa 300 km.

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app

Tänään käytiin ekassa neuvolassa. 10+4 viikot ja sydänäänetki onneksi saatiin kuulumaan hyvin :). Pari viikkoa vielä ulrtaan, mut nuo sydänäänten kuuliset kyllä jo autto paljo tajuumaan, et masussa on asukki! Ootan kans nuita liikkeitä ihan hirveesti!! 17 viikolla tunsin ensimmäisestä.

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app

onnea sydänäänistä rva nappula ja tsemppiä ultran odotteluun, mulla on perjantaina ultra mut nyt tuo pikkunen välil vähä ilmottelee jo itestää ni on rauhallinen mieli :) inshaAllah perjantaina ultrassa kaikki hyvin kans.

Hyvä Gatusa, nyt ei ole enää pitkä aika perjantaihin :Heartred
Itsellänikin alkoi tänään 11+0, ja oma mieli pitäisi malttaa vielä yhden viikon ajan. Ens viikon tiistaina on täälläkin tuo jo odoteltu (kolmas) ultra.

tsemppiä ultran odotteluun bumble bee ja onnittelut rv 11 poskumisesta :) minä menin eile huokasee helpotuksesta et ei etomista ja huimausta ni tuli takas, millokoha mä opin etten huokase helpotuksesta :)

Minustakin tuntuu että välillä tuntuu pieniä liikkeitä, mutta kun ei tiedä varmasti muljuuko vaan sisuskalut.

Kiitos ihanista sanoista! <3 Et arvaakkaan kuinka lohduttaa kuulla että toivoakin vielä on/voi olla. Nyt vaan odotetaan kaks pitkää viikkoa!

Mä tuolta ihan muualta satuin tänne ja halusin sanoa että meillä oli nt 3.3. Mutta niiltä osin meillä on ihan terve poika <3 en suostunut jatkotutkimuksiin.

Toivottavasti teilläkään ei tarkoita mitään <3

Ihana kuulla myös onnellisia tarinoita. <3 Itse olen kanssa miettinyt noita jatkotutkimuksia ja niiden riskejä, mutta täytyy tietysti kysyä myös miehen mielipidettä. :)

Mulle tuli postitse nt-tutkimuksen tulokset ja siinä luki että kaikki on niiku pitää eikä aihetta jatkotutkimuksille ole. Mistä te ootte saaneet nuo riskiluvut ja millimitat? Mulle ultrassa sivulauseessa todettiin että 1mm, mutta mitään virallisempaa tietoa tai riskilukuja en ole saanut.

Sain tällaisen tekstiviestin :"Hei! Downin syndrooman riski on pieni, yksi lapsi 32 000:sta. Down oireyhtymän ikäriski: 1:1400. Ei vaadi lisätutkimuksia. terv. Seulojahoitaja" Ei noi luvut mulle mitään kerro. "Ei vaadi lisätutkimuksia" olis riittäny mulle :D

I-P; Mulle oli neuvolakorttiin kirjoitettu nt:n määrä. Tarkempia riskianalyysejä (verikokeet ym.) saa varmaan kuulla seuraavassa neuvolassa, näin ymmärsin.

Heippa kaikki! Ihan ensiksi Nopalle isot isot tsempit ja sympatiat, yritä jaksaa odottaa ja toivoa parasta!

Meillä oli tänään nt-ultra ja vilkasliikkeinen papu siellä kellui ja heilutti menemään käsiä. Niskaturvotus normaaleissa rajoissa, yksi pää, kaksi kättä ja kaksi jalkaa, Tosin sitä riskilukua en saanut kun kuulema nyt ultran jälkeen laskevat vasta sen ja sitten ilmoittavat.

Laskettu aika heilahti vähän taaksepäin, kuten uumoilinkin, eli nyt ollaan viikolla 12+5. Mulla väheni raskausoireet pari viikkoa sitten lähes olemattomiin, hyvä että tuolla nyt uiskenteli sitten pieni papu. ;)

Mieskin oli aivan onnesta soikeena, ihana kun on niin mukana tässä.

Gatusa, olet perjantaina mielessä ja toivon sulle iloisia uutisia! Ratkesin nyt ihan täysin terveellisestä elämäntavasta ja illalla on luvassa nachos supremea. Huomenna sitten taas takaisin arkeen ;)

onnea hyvistä ultrakuulumisista labello mashaAllah :) kiitos tsempistä minä ootan mielenkiinnolla mitä näkyy perjantaina.

Tänään oli kauan jännitetty nt-ultra. Minivauvahan siellä oli ja kaikki oli oikein hyvin. Rauhallinen kaveri ja antoi ottaa kaikki mitat. Niskaturvotusluku kerrottiin ja riskiluvut laskettiin paikanpäällä. Luvut oli hyvät, eli riski melkein olematon :) Rakenneultra aikakin varattiin samalla, se sitten heinäkuun lopussa.

Ainiin ja meinasi unohtua että oletettua isompia oltiin. Ultraan mentiin 12+3 ja pois tultiin 13+0 :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Takaisin