Täälläkin oli eilen käyntiä lääkärissä. Tosin olin äitiyspolilla raskausdiabeteksen takia lääkärin luona ja ultrauksessa, vielä yksi tarkastus ehditään varmaankin käymään läpi ennen h-hetkeä
.
Minulla tehtiin sisätutkimus, jota en tiennyt tulevan. Luulin kyseessä olleen pelkkä ultraus mutta hyvähän sekin oli tehdä. Kohdunsuu oli tiukasti kiinni ja kohdunkaulaa 3cm. Pää alaspäin oli poika onneksi, käännös on tapahtunut tapahtunut tässä parin viimeisen viikon aikana varmaankin. Jouduin odottelemaan tosi kauan aikaa lääkäriä, ajat oli tunnin myöhässä tuolla polilla. Poika kovasti potki ja liikuskeli odottaessa mutta sitten nukahti just ultran ajaksi. Lääkäri olisi halunnut nähdä pojan liikkuvan ja yritettiin kaikkia keinoja saada liikkeellä, join mm. mehua, hypin, kävelin ja lääkäri tökki mahaa kovasti
Pikkuisen käsi liikkui ja maiskutteli suullaan mutta siinä kaikki. Sydänäänet kuului hyvin ja istukan virtaus oli myös hyvä, niin lääkäri oli tyytyväinen. Vähäsen siinä kyllä jo huolestuin kun noin kovasti yritettiin saada liikettä pikkuiseen. Liikkeet tunnen hyvin ja en sillä tavalla ymmärtänyt lääkärin noin kovia yrityksiä.
Äippäloma alkaa pian, enää muutama työpäivä.
.Minulla tehtiin sisätutkimus, jota en tiennyt tulevan. Luulin kyseessä olleen pelkkä ultraus mutta hyvähän sekin oli tehdä. Kohdunsuu oli tiukasti kiinni ja kohdunkaulaa 3cm. Pää alaspäin oli poika onneksi, käännös on tapahtunut tapahtunut tässä parin viimeisen viikon aikana varmaankin. Jouduin odottelemaan tosi kauan aikaa lääkäriä, ajat oli tunnin myöhässä tuolla polilla. Poika kovasti potki ja liikuskeli odottaessa mutta sitten nukahti just ultran ajaksi. Lääkäri olisi halunnut nähdä pojan liikkuvan ja yritettiin kaikkia keinoja saada liikkeellä, join mm. mehua, hypin, kävelin ja lääkäri tökki mahaa kovasti
Pikkuisen käsi liikkui ja maiskutteli suullaan mutta siinä kaikki. Sydänäänet kuului hyvin ja istukan virtaus oli myös hyvä, niin lääkäri oli tyytyväinen. Vähäsen siinä kyllä jo huolestuin kun noin kovasti yritettiin saada liikettä pikkuiseen. Liikkeet tunnen hyvin ja en sillä tavalla ymmärtänyt lääkärin noin kovia yrityksiä.
Äippäloma alkaa pian, enää muutama työpäivä.

ja jos päättää tulla aikasemmin nii heti pitää lähteä sairaalaan ja tehdään silloinkin sektio (päivystyksenä toki).
ikävää että jää paskanmaku suuhun lääkärin jälkeen! Varmaan mullekin tyrkytetään sitä sterilisaatioo kun aikanaan lääkäriin pääsen....en kyllä enempiä lapsia halua mut en tiedä onko se sterilisaatio nyt kuitenkaan se oikea vaihtoehto.
SF mitta 30, vauvan liikkeet hyvät ja sydänäänet n.130. Ei kuulemma ihme että ahdistaa ja alkaa kipuja olla alapäässä, ahdasta tuolla on, vaikka ei ole näillä näkymin iso vauva tulossa ja liikeet tietysti ahdistaa lisää keuhkoja ja muista sisäelimiä näin lyhyessä kropassa. Siellä sais äitin tuleva pyllerö melskata viel kuutisen viikkoa mun puolesta