Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
citrus onnea kaksosista mashaAllah, sellast se on kuule ne tuppaa kenkimää toisiaa tai ainaki toinen tekee sitä. itellä on vaa yks tulossa. esikosta itellä oli kovat kivut ku hän kasvo ja näytin ite siltä et kaksoset ois ollu tulossa. toivottavasti kivut hellittää ja ru:ssa saatte nähä sukupuolen :) mulla kans nokka tukossa ja siihen ei auta se että mulla ei ol allergialääkettä ku mies ei ol käyny ostamassa, lisäks viel hormonit tekee tukkosuutta ja uusin ärsytys on se et reidet kutiaa helposti, eilen käytii kävelyllä ni oisin halunnu kadulla raapia mun reisiä jatkuvasti ku kutittti niin paljon.

Lääkärineuvolassa käyty. Kaikki oli hyvin ja painokin oli vähän pudonnut. Ei haittaa kun on tota ylimäärästä muutenkin :D nyt vaan odotellaan rakenneultraa joka on 13.8 :)

Hienoa Michelle että kaikki oli ultrassa hyvin. Onnea pojanvekkulista :)

Mullakin on ollut nenä tukossa jo pitkään. Inhottavaa ja ensin luulin että ihan vaan flunssaa on, mutta taitaakin ihan tähän raskauteen liittyä. :)

3 neuvolakäynti tänä aamuna, kaikki kunnossa ja sydänääniä taas kuunneltiin. Rakenne ultra on 28.7 ja nyt on viikkoja 17+6 :)
Masu ei oikein oo vielä kasvanut enkä liikkeitä tunne, mutta kait sitä kohta ensikertalainenkin tuntee ja näkee muutosta.

Neuvolassa kaikki kunnossa :grin
RU olis ens viikon perjantaina ja siinä samassa vielä lääkäri tuon pullistuman takia. Leikkausaikakin tuli, kaks kuukautta pitää oottaa. Tasan 3kk ennen laskettua aikaa. Toivotaan siis että menee hyvin ja kerkee parantua ennen synnytystä :)

Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista:wav

tsemppiä ultran odotteluun räsynalle ja leikkauksen odotteluun. inshaAllah kaikki menee hyvin.

tsemppiä myös sinulle ultran odotteluun noora, kyllä sä vielä ne liikkeet tunnet ja alat kasvamaan. :)

Mulla oli tänää neuvolakäynti ja viikkoja kasassa 17+5. Pienen sydänääniä kuunneltiin (142 bpm) sekä terkka vielä kokeili mahaa ja sano kohdun nouseen navan alle. :) mitään poikkeevaa ei ole tähän asti ainakaan huomattu paitsi roimasti laskenu hemoglobiini. :)

On tää vaan niin ihanaa <3

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

onnea hyvistä neuvolakuulumisista kkira mashaAllah. itelläki kohtu jo siellä navan alueella ja neiti potkii välillä ylöskin. ihana tunne.

Kiitos Gatusa!! :) mä tunnen kans jo silloin tällöin liikkeitä. Oikeestaan oon satunnaisia liikkeitä tuntenu jo viikolta 14. :) On kyllä niiiiiiin hentoja, joten sata varma en oo. ;) istukkakin edessä. :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

ei ihmekää että on hentoja jos kerran istukka on siinä eessä kans ku se vaimentaa tehokkaast niitä kyllä. mulla ilmeisesti takana. täällä liikkeet voimistunu mut neiti tykkää kenkiä selkäpuolelle aika usein.

Olihan meilläkin se ru tossa torstaina! Pienellä oli kaikki hyvin ja ahkerasti vilkutteli ja pyöriskeli! Aivoissa oli pieni kysta, mistä kätilö sanoi, että yleisiä ovat, häviää itsestään ennen rv 28, eikä vaadi mitään seurantaa tai kontrollia. Ensin meinattiin säikähtää mut onneksi ei tarvinnut :) Painoa arvioi olevan n. 330g eli suurinpiirtein päivät pitää paikkansa.
Sukupuolihan oltaisiin haluttu nähdä, mutta hänpä päätti pidellä napanuoraa jalkovälissä! Kätilö katsoi minun kyljelläni ollessa myös sukupuolta, josko napanuora luiskahtaisi pois tieltä. Ei siitä kunnon vastausta saanut, veikkasi poikaa, mutta painotti sitä että ei kyllä yhtään varmaksi voi sanoa... Noh, pääasia että kaikki kunnossa mahassa, neutraalit vaatteet valtaa nyt sitten meidän kaapit!:talk017

onnea jarmin hyvistä ultrakuulumisista, jopas teillä on salaileva pikkunen siellä ku oikei napanuora piti laittaa jalkojen väliin, pääasia että kaikki kunnossa :)

Neuvolassa käyty, nyt rv 17+4.
Hemoglobiini ei ollut jatkanut laskuaan, mutta seurataan tässä seuraavilla kerroilla kuitenkin, nyt siis 119. Verenpaineet mulle loistavat, 117/66. Painoa tullut tähän mennessä 3.25kg alusta laskien, mikä on ihan jees, vaikkei tietysti olisi vielä tuotakaan tarvinnut tulla.
Vauvan sykkeet oli 140, kovasti tuntui liikehtivän doppleria vastaan kun kumina vaan kuului. Eli siis, kaikki hyvin, ja seuraavaksi onkin sitten rakenneultra, sen jälkeen sokerirasitus ja sitten seuraava neuvola.

Eilen käytiin rakenneultrassa,vauvan kaikki rakenteet ok ja kaikki muutenkin hyvin,tutkivat mua niin tarkkaan historiani takia etten puoliakaan muista mut tiivistettynä kaikki hyvin! :) erikoislääkäri sanoi asukkaan olevan tyttö<3 painoa pikkuneidillä hurjat 334g.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tänään kävin neuvolassa ja kaikki oli muuten ok, mutta hemoglobiini oli taas tullut alaspäin. Nyt se on 110 vaikka syön lisärautaa päivittäin. Pitäisköhän kokeilla sitä brittiläistä tummaa olutta? Sitä kuulemma siellä suositellaan juuri raudan takia. Kai sitä saa alkoholittomanakin jostain? Menee muuten maha niin kovaksi, että pitää turvautua peräruiskeeseen...

Takaisin